Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: avel
Läst 1476 ggr
AusaBausa
0

Hingstvisning på Tullstorp hos Jan Brink

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var där i dag o titta på hans mfl hingstar o vilka hingstar sen! Alla var så fina. Tog lite bilder men tyvärr blev det dålig kvalite..

en bild på bruksprovsettan blev rätt okej, First Wish

Hannapanna
0

ÅÅåå där skulle ja vilja ha vart! :D

AusaBausa
0

Martini i hingststallet

AusaBausa
0

Briar-tyvärr urkassa bilder!

#1 det var verkligen kanonfint där o dessa hingstar o ryttarna!

Anna
0

Åh, där hade man velat vara!

Jag vet hur svårt det är att få till bra skärpa och hitta bra perspektiv när man fotar i ridhus. Man blir så begränsad. Men även "skräpbilder" kan vara roliga att ha som minne! :)

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MiaMaria
0

Åhh skulle oxå velat se de där live. Har för övrigt en kompis som varit där och jobbat som beridare =)

Här kan ni kika på hingstvisningen via web-tv www.tullstorp.nu men gör ingenting annat samtidigt med internet, så lätt att det hänger sig o då måste man börja om från början igen, rätt segt… Visningen ligger ute tills i morgon och sen finns de att köpa via dvd.

Hagelyckan
0

#1 Hej jag var också där! Vilken dag var du där? Jag har tagit ca 135 bilder därifrån;) Vilken hingst tyckte du var finast? Jag tycker First Wish Är jätte fin , men Charon tycker jag mest om! Jätte fina bilder du hade. ( Det var tre fotografer som gick efter mig när jag gick runt där! Dom tog bilder på mig och Briar! HAHA),

Alexandra13
0

Var hittar man det? När jag klickar på länken visas det bara bilder.

Mangis
0

Alexandra13: om du läser MiaMarias inlägg igen ser du att web-tv:n bara visades t.o.m. den 12:e, nu finns det att köpa via dvd. Fast det dröjer kanske innan de har redigerat ihop, tryckt och distribuerat en sådan.

Ove-D
0

Välkomna på SHAFs hingstvisning för Alla raser

Vår årliga hingstvisning går av stapeln som vanligt kl.11.00 den 1 maj på Lassagårdens stuteri utanför Vara.

Vi i Skaraborgsläns Häst Avels Förening ( SHAF ) vill med denna inbjudan välkomna er till hingstvisningen på Lassagårdens stuteri i Vara den 1 maj.
Passa på och visa/presentera din fina hingst för stoägarna!!

Anmälan och presentation om er hingst till katalogen skickas till, Jörgen Larsson Björkhaga, 535 91 Kvänum, tele: 0510-92092, mobil: 0706-692092
Vi vill ha er presentation senast den 23/4 för tryck av katalogen!  

Det är idag 23 hingstar anmälda i raserna Ridponny, Shetland, Russ, Welsh  flera kat., Halvblod, Fjord, Ardenner och Nordsvensk.

Vänligen sprid denna information till övriga ponny/häst människor och till alla sto- ägare!!

Vänliga hälsningar
Pernilla Nilsson
0512-81195, 0730-483065