Hingstvisning på Tullstorp hos Jan Brink
ÅÅåå där skulle ja vilja ha vart! :D
Åh, där hade man velat vara!
Jag vet hur svårt det är att få till bra skärpa och hitta bra perspektiv när man fotar i ridhus. Man blir så begränsad. Men även "skräpbilder" kan vara roliga att ha som minne! :)
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Åhh skulle oxå velat se de där live. Har för övrigt en kompis som varit där och jobbat som beridare =)
Här kan ni kika på hingstvisningen via web-tv www.tullstorp.nu men gör ingenting annat samtidigt med internet, så lätt att det hänger sig o då måste man börja om från början igen, rätt segt… Visningen ligger ute tills i morgon och sen finns de att köpa via dvd.
#1 Hej jag var också där! Vilken dag var du där? Jag har tagit ca 135 bilder därifrån;) Vilken hingst tyckte du var finast? Jag tycker First Wish Är jätte fin , men Charon tycker jag mest om! Jätte fina bilder du hade. ( Det var tre fotografer som gick efter mig när jag gick runt där! Dom tog bilder på mig och Briar! HAHA),

Var hittar man det? När jag klickar på länken visas det bara bilder.

Alexandra13: om du läser MiaMarias inlägg igen ser du att web-tv:n bara visades t.o.m. den 12:e, nu finns det att köpa via dvd. Fast det dröjer kanske innan de har redigerat ihop, tryckt och distribuerat en sådan.
Välkomna på SHAFs hingstvisning för Alla raser
Vår årliga hingstvisning går av stapeln som vanligt kl.11.00 den 1 maj på Lassagårdens stuteri utanför Vara.
Vi i Skaraborgsläns Häst Avels Förening ( SHAF ) vill med denna inbjudan välkomna er till hingstvisningen på Lassagårdens stuteri i Vara den 1 maj.
Passa på och visa/presentera din fina hingst för stoägarna!!
Anmälan och presentation om er hingst till katalogen skickas till, Jörgen Larsson Björkhaga, 535 91 Kvänum, tele: 0510-92092, mobil: 0706-692092
Vi vill ha er presentation senast den 23/4 för tryck av katalogen!
Det är idag 23 hingstar anmälda i raserna Ridponny, Shetland, Russ, Welsh flera kat., Halvblod, Fjord, Ardenner och Nordsvensk.
Vänligen sprid denna information till övriga ponny/häst människor och till alla sto- ägare!!
Vänliga hälsningar
Pernilla Nilsson
0512-81195, 0730-483065