hur mkt?
Jag vet finns redan sånna här trådar, men skulle vilja veta lite ungefär vad man kan ta för Ted. Har bestämt mig för att sälja nu…
Han är ett gotlands russ, valack, på 17 år i år. Har tävlat förut i hoppning. Nu är han bara skogsmulle. Bra körponny. Maxad B-ponny. Har bronkit, inget man märker om han får äta hösilage och helst lösdrift. Grovt byggd, viktbärande. Ganska het och stark, ej för små barn.
Så vad tror ni?
Vad tråkigt att du ska sälja honom :( Med tanke på åldern och bronkiten samt att han är het och stark och inget för små barn som oftast dem brukar rida B-ponny så 10.000 kr.. Jag hade i alla fall inte gett mer..

Jo, precis förväntar mig inte så mycket. Köpte honom för 8.000 för tre år sen. Så svårt att hitta ett rimligt pris… Men kanske 6.000 iaf…
tycker du ska sätta på 10.000 i alla fall och se om det nappar.. Men absolut inte mindre än 6.000, det tycker jag är förlite..

okej, har redan en ev. köpare men ska prata lite med personen också :)

10.000, se om någon är intresserad, sänk. Inte mindre än 6.000!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Ska lägga ut annons på Mirre nu, men vad kan man sätta för pris då?
Hon är 6 år. Ganska outbildad. Inga problem med galoppen. 151 cm hög. Behöver jobbas i formen. Hoppat 90 cm, tyvärr hinderrädd. Känslig för hjälper.