Fotografering av dig och din häst?
Hej!
Nu innan sommaren är slut, visst.. många skolor har börjat och många börjar på måndag, men sommaren är ändå inte slut. Iaf, så tänkte jag att jag ska ha som mål att innan sommaren är slut så vill jag ha fotograferat iaf minst 2 ekipage, det kan vara när du rider eller när du "kelar" med din häst, eller om du rider på ridskolan eller kanske på någon tävling. Jag finns utanför göteborg men har inga som helst problem att ta mig till göteborg om du betalar resan för mig som oftast blir ca 45kr :)
Priser för bilderna kommer att diskuteras om det finns någon som skulle vara intresserad då jag inte har några fasta priser. Jag är inte jätteduktig, jag är inte utbildad utan jag är en glad amatör med ett otroligt stort intresse för fotografering.
Jag kommer inte begära mycket för bilderna, så ja, över 200 kr kommer det iaf inte gå på, kanske inte ens 150, vad vet jag. :p
Hör av er om ni skulle vara intresserade, vet att det säkert finns många som har lagt ut sånna här inlägg här och lite så men försöka går ju alltid ^^
Hemsida: Photowithlove.weebly.com
Mail: Photowithlovee@gmail.com
Kontakt: Här i tråden, PM eller mail
Hoppas att ni har haft en grym sommar och att skolan börjar sakta men säkert! Och för er som jobbar, kämpa på :D
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto