känna igen....
jag satt och tänkte om hästar kan känna igen bilar? de kan ju känna igen sin/sina ägare på långt håll med steg och röst osv.

Mangis kan det. Hon kollar upp när min bil kommer, och om hon är på det humöret går hon och gömmer sig. Man det är klart, man kan aldrig veta…

min shettis tittar oftast på våran bil när vi kommer till eller kör i från stallet
Nikita kom alltid till porten när jag kom körande,hon visste det va jag.. Om hon gjenkjände utseendet eller just ljudet vet jag inte, men hon kjände igjen min bil iaf
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Vet inte riktigt om Mirre känner igen bilare, men hon kollar jämt upp när man kommer. Däremot vet jag ju inte om hon gör så när det kommer andra bilar också.
mina hästar gnäggar och springer fram till grinden när jag kör ner mot stallet.
jag lånar gubbens bil ibland, då kommer dom inte fram. Så jag tror dom lärt sig att känna igen ljudet av min bil.
hundarna i stallet skäller inte lika mycket längre, tror dom har fattat att det är jag, ibland kommer hästarna ner, men oftast inte, bara om det är kasst väder. :P
Windy & Wilda känner igen ljudet av våran bil, tror jag iallafall. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Det tror jag att de kan. Reddie kommer iaf då jag kommer med silverbilen

Det tror jag nog. Bus Kikar upp och kommer och välkomnar när jag kommer med bilen.

Jag tror också att dom kan känna igen bilen. Har ju sett när en inackorderingshäst gick fram till grinden när ägaren kom. När någon annan inackordering kom med sin bil gick han inte fram till grinden bl a.
Hundar kan ju tex känna igen bilen eller om det är ljudet.

Jag tror också att dom kan känna igen bilen. Har ju sett när en inackorderingshäst gick fram till grinden när ägaren kom. När någon annan inackordering kom med sin bil gick han inte fram till grinden bl a.
Hundar kan ju tex känna igen bilen eller om det är ljudet.