Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1687 ggr
AnnaLundin
0

annonssajter?

Vilka bra annonssajter finns det och vilka av dem kan man fortfarande annonsera gratis på?

• Equippa.se (annonsdirekt) - har börjat ta betalt Skrikandes'
  • hastannonser.se - tycker jag är rörigt…
  • hästnet.se - svåröverskådligt

Finns det fler?

Nån som har länkar till annonssajter utomlands?

tacksam för svar!

Thorsson
0

mamma håller på blocket. Det är faktiskt enkelt :) Men jag håller på hästnet :)

Maja
0

Blocket kostar väl?

Thorsson
0

jag vet inte:/

SandraM
0

Blocket kostar väl 40kr/annons om jag inte har fel, annonserde ut en ridväst där för lite sedan.

//SandraM

joytick
0

Kostar det inte 20 på blocket? Sedan blir det ju tillägg med 10 kr om man vill ha en extra bild.

SandraM
0

#5 Så kanske det är. ;o)

lisette
0

det är olika priser på blocket beroende på vad man ska sälja. sambon la in en bil häromdan, den annonsne kostade över 150:-

bebbe
0

Jag annonserar mkt på AnnonsDirekt. se  där kan man även lägga in en video

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Monday
0

Bukefalos är väl gratis? Jag brukar iaf annonsera där ;)

http://www.regret-nothing.com

AnnaLundin
0

#9 Bukefalos samarbetar med annonsdirekt/equippa och där är det numera INTE gratis längre… Ledsen

Så även om det bara kostar 19 kr så är det inte aktuellt för mig längre. Jag vägrar konsekvent betala något med kort på nätet och att betala via SMS är ju ingen lösning som känns särskilt trevlig när man har mobilen betald av arbetsgivaren…

Johanna
0

tyckte oxå att det va trist när jag såg att bukefalos numera tog betalt…. Blocket är väl lite olika,,, kostar tex 90kr m bilannons…

kanske nån som skulle starta "annons.ifokus" Flört

gejsa
0

Vad då, Annonsdirekt kostar väl inget? Jag har nyss anonserat om stallplats med det kostade inget. Kanske beror på vad man annonserar isf?

Vad menar ni kostar att annonsera ut?

maggan
0

Bukefalos är gratis, jag kollade nyss.

Lyrik
0

Tradera finns ju oxå. Tror det är grattis där.Fundersam

j114
0

Bukefalos tar betalt om man vill ha en sån där annons med tjock tect (syns lite mer) om jag minns rätt =)

Jaqueline

gejsa
0

#15# Ja, specella annonser kostar.

AnnaLundin
0

Har nu fått veta att det är annonser på hästar över 50.000 som kostar att lägga in på annonsdirekt.

Ska kika på länkarna i inlägg #16 TACK!

Linda
0

Hmm osar reklam…

Mangis
0

#19 Jag tycker inte det är reklam eftersom ingen utmämns som "det enda rätta". Diskutera fördelar och nackdelar får man väl?

#10 Ansvarsfullt att inte låta jobbet betala! Skönt att se att det finns fler som fortfarande bryr sig om sitt samvete.

lisette
0

#19 varför skulle det vara reklam linda? efterfrågar man annonssajter så gör man.

Linda
0

jag tycker att det är i sin ordning att de tar betalt för annonserna, det kostar mycket att driva sidor och kostnader som "kunden" aldig ser..

lisette
0

jag fattar ingenting.

Mangis
0

Ja, men man har ju som kund rätt att välja och därmed också ta reda på om det finns något alternativ. Och diskutera fördelar och nackdelar…