OT: Rykttävling
Halloj=) det är så att nästa vecka så ska jag hålla i en rykttävling (för US) =) så jag sitter här nu och klurar på lite diplom och priser… Det är ovanligt många som har anmält sig, 18 st var det idag! Jag har en sponsor (mina föräldrar) som fixar priser, men diplomen ska jag göra själv=)
Jag klistrar in ett nedan, kom gärna med tips på hur det kan se proffsigt ut…:) (teckensnittet vara annorlunda har jag tänkt, men man kan inte bifoga word dokument…)
/Amanda
DIPLOM
Till:____________________________
Som har deltagit på Rykttävling den _______ på Kuletomten med hästen ________________________.
Deltagaren fick _____ av _____ möjliga poäng och kom där med på _____ plats.
Grattis!
Arrangör var Skövde ryttarförenings Ungdoms sektion.

Ungdomssektion borde sitta ihop känns det som?
Om jag var du skulle jag ha färdig mall att ge poäng efter, blir mkt rättvisst och ungarna kan själva se vad du tyckte de gjorda bra och vad de skulle ha jobbat mer på.
typ hovar, man, svans, ansikte, öron,mule,ögon, kroppshår (haha, vad heter det?) och så en ruta där du kan skriva in poängen så det inte bara blir någon siffra ur luften? Så ungarna dels får ett diplom och ett papper med hur bra de gjorde ifrån sig :p
Bild borde vara på diplomet, helst någon tecknad bild i ljus färg i bakgrunden eller något, brukar se snyggast ut :)
Vad får de i pris?
#1 Färdig mall finns i stallet…:) Ungdomssektion vet jag faktiskt inte om det ska sitta ihop, jag kanske borde skriva US ist? Jag hittade en fin clipart som inte ville följa med=/, den var iaf tecknad med bara några streck ellert hur man ska säga;) priserna blir ett hopplock, ettan får välja först sen tvåan och sen trean (kanske borde ha en fyra med nu när dom är så många?)
Det som ska finnas i "priskassen" är
Pocket- "Världens bästa julklapp"
Pocket- "För kärleks skull"
Faktabok: "Häst- och ponnyraser"
1 Marabou mjölkchoklad
1 stor påse med typ Gott&Blandat
1 ark med häst stickers
Ettan ska få ta två saker och de andra placerade en var…

Du kan alltid skriva U-sek

Jag slog upp det, ser ut att skrivas ihop :)
#4 Okej, tack =)

Sitter inte "där med" ihop? Det finns ju båda, men i detta fallet ska det nog vara "därmed". Tror jag, lovar inte :)