Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: bilderfilmer
Läst 335 ggr
Emelie-G
0

Bilder på mig från clear rounden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som några kanske vet så hoppade jag clear round idag, debut på LD (90). Hindrena kändes myyycket högre när jag satt på hästen än vad de ser ut att vara på bilderna, haha. Ni får gärna begrunda och kommentera oss och min *hostharkel* extremt vackra sits (not). ;)

Bild nr1: Bankbankpiskpisk längs med en långsida för att väcka gammle mannen ;) Kolla tungan!

Emelie-G
0

Bild nr2: Hopp över oxer. Är det bara jag eller ser oxern väldigt smal ut? :P

Emelie-G
0

Bild nr3: Åhej och hå =) Vi kom i botten på i princip alla hinder.. Men wtf, vi hade ju roligt Oskyldig

ciss
0

Söta bilder! Ni ser ut att ha toppenvarmt och toppenskoj. Jättebra skärpa på alla bilder, jätteproffsigt.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Emelie-G
0

Bild nr4: Är halvvägs med att ge lång tygel. Jag lät som en elefant typ. *flåsflås* Och min vänsterfot ser ju lite mysko ut, stukad ;)
Mina stövelskaft gick sönder i veckan, kände idag vad mycket stöd de egentligen ger!

Det var allt.. :)

MVH Emelie

Emelie-G
0

#3 Min kompis var ritkigt duktig som kameraman, ska hälsa att du berömt hennes bilder :) Och jo, det var verkligen varmt, närmare 25 grader! Och roligt också.

Anna
0

Naaw vad söta ni var tillsammans :) <3

Vem är det som har fotat? Fina bilder!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Emelie-G
0

#6 Haha, tack :) <3

Fanny heter hon, du vet nog inte vem det är. Fick henne att lova 1000 ggr att hon skulle ersätta varenda öre om hon tappade kameran ;) Dum som jag var lät jag hon fota med sitt minneskort så det tog hundra år längre tid att få bilderna ;)

Alex
0

Fina bilder, såg kul ut. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

shirley
0

fin pålle! ser mkt possitiv ut, kul!

__iE
0

Fnfina bilder :)

Emelie-G
0

#9 När man har taggat upp honom lite blir han urläcker och sprallig, då kan man inte tro att han är en 21årig ridskolehäst :)

Thorsson
0

AH, du såg så liten ut, som en fågelunge typ Generad Jag tycker att du kund eha rest dig lite mer ur sadlen och händerna fram lite till på en av bilderna har du dem på samma ställe :) Fint litet par <3

E_hjo
0

Jättefint ju  =)

Emelie-G
0

#12 Fågelungeutséendet är svårt att göra något åt.. :P Som sagt så kom vi i botten på de flesta hinder = språnget kommer sent. Sitter där och tror att det är omöjligt för honom att klämma in ett till galoppsprång, men så gör han det ändå, därav blir följsamheten inte den bästa Oskyldig. Eftergiften är mitt största problem inom hoppningen just nu, framförallt när hinderhöjderna ökar.

#13 Tack! :)

Thorsson
0

hehe, jasså :P Okey, jo lite kanske (A)

Maja
0

Fiiiiiiiiint!! :D

Emelie-G
0

#15 Menar du att man kan göra lite kanske åt fågelungeutséendet? Eller missuppfattade jag det lite nu? ;P

#16 Taaack ! :)

Thorsson
0

Nä, att det är svårt :) X) Eller vänta. HAHAHAHA I just got an idé X)X)X) SVARTROCKARE X)X) man kan färga håret svart, måla sig som kizzOskyldig

Emelie-G
0

Huh? Räcka ut tungan

Thorsson
0

bra timing va ? X) haha, då vet jag att ni snckar skit om mig på MSN X)

tessa
0

Vad roligt för er, grattis!! och kul med bilder, kul att se!