När lägger ni er och sover??
Hejsan…
Vilken tid på kvällen brukar ni gå och lägga er?
Såhär under lovet har det väl blivit runt 2 eller nått.. Men på vardagarna ska jag gå upp vid typ 6 på morgonen så då sover jag väl vid 23.00-00.00 nån gång.. :P
På lovet mellan 00.00 till 02.00. På vardagarna med skola dagen därpå blir det runt 23.00 till 00.00.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Okej.. jag brukar gå och lägga mig när jag blir trött :P

Jag sover kl 22.00, måste ha minst 8h sömn annars fungerar jag inte.
vardgar: 22.00 somnar:01.00 om jag har tur :D
lov,helger: 04.00 senast :)
Lov/helg: lägger mig vid 00.00 läser i 2-3 timmar till ca 02-03.
Vardagar: 22.00 läser i 1-2 timmar till 23-24 ;)
http://www.regret-nothing.com

ska jag jobba tidigt dagen efter lägger jag mig vid 21-22- tiden. Är jättetrött då. Ofta har jag utsläppet på hästarna innan jag börjar då och då måste jag upp kl 5 för att hinna med att bli klar, köra och hinna med det i stallet.
Är jag ledigt så blir det kanske lite senare men jobbar jag är jag hur trött som helst på kvällen. Så jag är ingen nattrännare längre. Beror nog på åldern….*hi hi*
jag lägger mig allt mellan 20.00-03.00.
det beror helt och hållet på, imorgon finns det stor risk att jag kommer somna vid åtta. för jag kommer förmodligen inte somna före två tre inatt, och ska upp vid fem igen.
usch.
går o lägger mej mellan 00.00 - 02.00 varje dag , men nu på lovet har senast blivit 04.30 =)

Okej… Det låter ganska sent.. ;D
Okejjsan
svar:alldeles försent 
men på helgerna är det runt 23-24.00
och i veckorna runt 22.00
Jaa.. nu när jag inte gör nåt vettigt på dagarna så blir det allt mellan 2.00-6.00…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vardagar: 22-01. Helger/Lov: 23-06.

fr. 9-11 på vardagar. Runt 12 på helger.

01.00 i medeltal. Lägger mig på så olika tider att jag inte kan ge några exakta timmar. På helger drar det ut lite iaf.
På vardagar när det är skola blir det mellan kl 22-23
På helgerna blir det allt mellan 23-06 :P

Ojojoj…Vissa av era tider är ju enormt sent…

Jobbar jag så brukar de bli kring 22-23, sover ju så dåligt på jobbet. Hemma brukar de bli 23-01 vanligtvis, beroende på vad jag ska göra dagen efter.

Är bara tolv år gammal & har ju hestarna, marsvinen, katterna och kaninerna att fixa på morgonen så tja - det blir inte så sent. :)
På vardagarna lägger jag mig vid 22.00-22.30, och på helgerna blir det mellan 00.00-01.20 typ. ^__^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag lägger mig alltid runt 21.30-23.30, oavsett vad som sker dagen efter..Somnar kan jag ibland inte göra före 03.00;)

Vardagar: 22.00-11-30
Helger: 00.00-03.00

Lägger mig mellan 21-02

Okayy…. Några börjar bli lagom nu….
Haha, läste först: var lägger ni er och sover…
Vardagar: ca 10.00-11.00
Helger/lov : om jag inte ska till stallet dagen efter (då går jag upp tidigt) så blir det vid 12.00 kanske. :P elr när jag blir trött. Oftast när jag blir trött :)

jag brukar gå och lägga mig runt 21,00 men helger och lov blir lite senare. jag har vant mig vid att få ca 8 h sömn och därför fungerar inte dagen om jag får för lite sömn under natten. som i natt sov jag 4-5h och har haft ont i huvudet hela dagen….

Jag lägger mig mellan 10 och 11. Jag brukar läsa på nätterna en halvtimme så jag sover ca klockan 11- halv 12
På loven lägger jag mig mellan kl 11 och 1. ;)

Och jag vaknar typ klockan 6, halv 7 varje dag.

Jag går och lägger mig mellan 23-00 på kvällarna vardagar.

Runt 00.00 :P
När jag blir trött. Men om jag ska upp och jobba kvart i sju försöker jag somna innan halv elva.

Jag är jämt så trött så jag borde gå och lägga mig vid 20.00 om jag egentligen ska orka. Men brukar bli 22.00-23.00 på vardagarna. Helgerna varierar.
Runt 22.00 Beror på om det är något på dumburken.

Olika.. kollar på film tills ja somnar.. men nånstans mellan 24 och 04..

jätteolika… men oftast brukar jag komma i säng runt 22-23 tiden…

OOOK… :D
blir mellan 22-23

#36 Ok…
lägger mig runt 22 -22.30

#38, Rätt bra tid !!! ``lagom``
Klockan 21:30 ligger jag oftast i sängen och somnar gott framför tv:n. Frågeställningen bör ju nästan vara delad, vilken tid man går och lägger sig och vilken tid man går upp. Precis som de flesta andra behöver jag minst 8 timmar sömn per natt för att fungera ordentligt.
Trött som jag är brukar jag gå och lägga mig mellan 21:00 och 22:30.
På loven kan det variera väldigt mycket :)
jag skojjar inte när jag säger att jag lagt mig vid halv nio sista kvällarna, och planerar på att göra det dessa två kvällar som är kvar. det är så himla sköööönt !
somnar som ett litet barn framför tvn innan klockan slått nio. det är godis det. sen är jag ju uppe lika tidigt som bönderna. haha
23 - 00

#42, jag förstå det :P

Eftersom jag har sömn problem så sover jag inte alltid, sover annars mellan 3-5h, brukar vara mer fram emot morgonen som jag kan somna. Jag för ärligt talat statestik över när och hur mkt jag sover eftersom jag måste veta det när jag pratar med psykolog och läkare.
Enligt statestiken sover jag normalt sett oftast 6-9.
Beror helt på vad jag ska göra dagen efter, och om det jag sysslar med på kvällen är intressantare än det som händer dagen efter :P
Men mellan 23-04, känns väl ganska lagom :)
Min kära mor är väääldigt envis när det gäller att lägga sig, så det blir mellan 21-22 på vardagar. På helger blir det runt 24. Fast jag ligger vaken i minst en timme efter jag lagt mig, slöseri med tid tycker jag ;) fast däremot är jag fasligt trött på mornarna…

#47 Haha.. :D