Hovslagare sökes!
Hej, det är nu så att jag och min syster har varit på jakt efter en ny hovslagare länge nu, då vi inte är nöjda med våran vi har nu.
Så tänkte kolla här inne, om det är någon som kan rekommendera hovslagare, eller om det ni vet om det finns hovsalgare som tar emot fler kunder.
Det rör sig om 4 hästar, stallet ligger i närheten av mörlunda/virserum/målilla.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
kålla på hovslagarförenigens hemsida, där finns utbildade hovisar i era trakter

hör med Tommy syren, han kommer till lilla sinnerstad med jämna mellanrum. han har redan massor av kunder men om man ber snällt kanske han tar nån mer. han är den överlägset bästa häromkring och jag skulle inte byta för allt i världen. tyvärr får man åka till l sinnerstad i så fall men i övrigt har vi bara dåliga hovslagare häromkring så jag kan inte riktigt se nåt alternativ, iallafall inte för min egen del men jag anser ju att hovarna är bland det viktigaste… sänker man kraven så går det kanske hitta nån som kommer ut och som är billigare :)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Min är superbra men tyvärr tar han inte emot kunder annars hade jag rekomendet honom, tommy syren är jättebra med men som sagt dom som är bra är ofta upptagna
Tack så mycket! :)
Kollat på hemsidan, skrev upp några =)