Fotohjälp..
Bild 2 i inlägg #1.
Ser lagom mycket utav hästen, och lagom mycket utav tjejen. På de andra är det antingen för mycket/litet av hästen som syns, eller för mycket/litet av tjejen enligt mig.
Vad ska bilden användas i för syfte?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Det ska vara den första bilden man ser när man kommer in på sidan.. Som en välkomstbild liksom..

Synd att inte tjejens ansikte syns på första bilden. För den gillade jag för övrigt bäst.
Säger som Attlid därför, fast där önskade jag att man såg lite mera av hästen igen.
Men ettan o tvåan är de bästa av dessa bilder, enligt mitt tycke :)
Sussi -okej, tack =)
Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Tycker med bild nummer två
Jag gillar den sista bäst, alltid kul att välkomnas till en sda med ett leende ;)

Jag tyckte ärligt talat inte att någon var riktigt bra att ha som bild på en förstasida, men det beror ju på vilken standard resten utav hemsidan håller.
Jag tycker den visar för mkt utav tom-utrymmet på tröjan, baksidan utav tröjan är ju inte så intressankt ;) På ett par bilder så ser man lite för mkt utav hästen, i vanliga fall hade det nog varit bra och trevligt att se lite utav hästen, men när hästen är i dåligt hull och benen sticker ut på baken så ger det inte särskilt bra intryck och knappast en image stallet vill ge :P
6:an är bra för att man ser tjejen lite, hon ler, men hon ser ut att vara ivägen för hästen, inte vara tillsammans med den, annars tror jag att det är den jag gillar bäst. Gillar dock ljuset i bild 3 bäst, men där är tjejen mer ivägen igen, är alledles för mkt tom tröj-rygg och loggan syns inte nog tydligt.
Inga bilder där folk blundar, skuggor som kommer upp och händer.
Tycker du valde rätt bild, och den var snyggt beskärd. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Tack, Alex =)

Jag tycker oxå att det var en riktigt bra bild med ridskolans namn på ryggen ;) tjusigt!

Nu när den är klippt ser det riktigt bra ut!
tack, sussi =)

tycker också de va najs.. länka sidan när den e klar!

Snuttan, kan du berätta på vilken bild du lyckas se att hästen är i dåligt hull???
Due-Boje - http://www.stallskorby.info.se/

Tyckte att bild 3 var bäst ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#23 Blev snyggt. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Due-Boje: 6 & 4, utan att ens titta efter det, höftbenet sticker ut på tok för mkt för att vara bra hull. Även om hästen har tunt hull, så som ett fullblod i träning ska den inte vara insjunken.

Eve, varför skulle den skippas? Jag tycker ärligt att alternativen var så pass dåliga att det kanske vore bättre att ta en ny bild eller kanske skippa någon bild. Och allt är ju i förhållande till vad för hemsida det är. Är det Lisas lilla stall i skogen kan man ju ha i stort sett vad som helst, men är det ett stort seriöst stall som annvänder sin hemsida som en portal för att finna fler kunder så bör man ju hålla den efter en högre standard, eller hur?
Jag gillar #0, #1 och #6 mest. Snygga var de! Det enda som är lite trist är att det är molnigt.
Jag tycker det blev jättesnyggt med den bilden på startsidan! :)

Sidan var jättefin! =)
Länk?

länk finns längre upp i #23

Jätte fin hemsida, men skulle vara roligt att veta hur höga hästarna är
Blev jätte fint med bilden tycker jag ! Du är duktig på att fota

Jätte fin hemsida, men skulle vara roligt att veta hur höga hästarna är
Blev jätte fint med bilden tycker jag ! Du är duktig på att fota
Between - Tack så mycket =). Jag ska ta reda på hur höga alla är exakt =)