Aktivt
Nästan lite jobbigt aktivt här på ridsport måste jag säga. :P Har knappt vart inne den här veckan, och har sjuuukt mycket att läsa. Tyck synd om mig. ;) Och var snälla att ta det lite lugnt i helgen också, lär inte vara inne så mycket då heller. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Måste man läsa ikapp i precis alla trådar? jag skulle aldrig orka det, läser lite spritt av det nyaste som ser intressankt ut bara :p
Men sånt klarar inte jag. Måste kolla i alla ju. :P Kan ju stå nåt intressant i nån som inte verkar intressant först. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Haha, tänk all skit du måste läsa även :p
#2 hahaha, samma med mig, *hata tvångstankar* ^^
#3 Jo jag vet, lite jobbigt ibland. :P Men man bara skummar igenom trådarna lite snabbt. ;) Då brukar det gå bra. ^^ Tror faktiskt jag tagit mig igenom alla nu. Gick mycket snabbare än jag trodde. :P
#4 Men tvångstankar är väl härligt..? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Gah.. Jag borde packa nu egentligen. Och duscha. Nån som vill göra det åt mig?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag skulle inte tro att det är tvångstankar ni har (usch vad tråkigt alvarlig jag är…), utan inlärt beteénde/beroende, alltså snarare ngt ni gjort er vana att göra och att problemet kan ha andra sidor även :p
Jag har faktiskt skrivit en uppsats om ngt väldigt liknande, min systers fall och hennes datorvanor och vad det psykologiskt borde kallas, som en fraskgubbe tyckte om (jag gick IB och då skickas ibland uppsatser och liknande till att bli rättade utav främlingar) :D
#7 Jo jag vet att det inte är riktiga tvångstankar. ;) Men ibland kan det nästan kännas så. :P
- Hej jag heter Alex och är ifokus-beroende.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#5 haha :P njee :P
Gosh, min kompis har tvångstankar när hon ska dricka vatten ur en plastmugg… ååh, hon står och fyller häller ut fyller häller ut fyller häller ut vattnet typ 25 gånger innan hon e nöjd.. -_-
Riktigt härligt ;P
#6 - Vi har dusch här också.. Trots att vi bor på landet.. ^^ Hahahaha..
#10 Hahaha vilken tur. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport