Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: utrustningtillbehör
Läst 961 ggr
Rafflan
0

Var hitta ni era ridstövlar?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag rider nästan alltid med ridskor, men på tävling vill jag ha stövel, dock då det är så sällan dem används så vill jag inte lägga ut någon jätte summa för dem.

Så jag köpte mina första stövlar på hööks ( dessa ), men nu när dem, är mjuka passar dem inte, skon är för stor och skaftet är för vid, men kan inte ha mindre vid vristen…

Så behöver nu tips vart jag kan hitta ny ridstövel för en bra peng?

Krav:
stilrent
dragkedja

Elshira
0

Jag har inte hittat några stövlar som passar och inte är svindyra ännu… Cool

Hakuna matata!

Rafflan
0

#1 att det ska vara så svårt att hitta nåt så enkelt ;)

[Nesslan]
0

Jag rekommenderar Mountain Horse stövlar! De finns i många storlekar och modeller till ett vettigt pris.

Wichita
0

Begagnat, då kan man få rel fina stövlar för nästan inga pengar alls.

Jag har ett par Cavallo stl.38 med rel smala skaft om du är intresserad. pris: 500 kr. De är jättesköna och precis inridna, men tyvärr var de lite för stora i foten för mej.

olympiathurfjell
0

Jag har ett par tretorn advance från stablestore som kosta 3000 :)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Alma-G
0

Jag har också Tretorn Advance, de svarta är rätt så stilrena? Skönare stövlar som passar nästan alla med hjälp av snörningen finns inte.

MonteMira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja har ett par Cavallo Valencia, super sköna med en snygg design :) kostar iofs en peng men är klart värt de. Jag brukar satsa på lite dyrare stövlar och kvalitet och behålla de längre. Mina förra var ett par Levad har haft de sen ja var 15 och är fortfarande fina och användbara :) då blir man glad :D