(S) Utrustning
Har lite utrustning jag inte använder längre.. Självklart får man prova alla saker innan man köper dem så man vet att de passar! Större bilder på enskilda objekt kan skickas vid önskemål.
Skickar INTE, endast hämtning efter uppgjord tid.
1 - Ridväst - klass 3 Beta, rätt sliten men fullt funktionell! Storlek okänd men användes när jag var mellan 8-12 år, går att justera.
Pris: 150 sek
2 - Shortchaps MountainHorse - Lite slitna men går att använda utan problem! Mocca på insidan för bättre stöd. Storlek 32 cm på längden, passar barn.
Pris: 100 sek
3 - Hjälm JOFA - Mycket bra hjälm som har räddat mig från en hel del hemska fall. Några få vita skrapmärken på, annars i väldigt bra skick. Storlekslappen har tyvärr ramlat av, men skulle gissa på att storleken är mellan 53-55 någonstans.
Pris: 250 sek (ord. pris på hööks 399sek)
4 - Damasker fram till ponny Equi-Gard - Använda några gånger under en sommar, fint skick. Storlek Small.
Pris: 120 sek
Jag finns i Vänersborg i Västra Götaland. Kontakta mig via PM här på iFokus om du är intresserad utav något!
/ Emma
putt
/ Emma
Lyscka till med att få dina grejer sålda! :)
Min granne kallar mina Shortchaps för Damasker, han borde ta en titt på bilderna och inse att han har fel.. xD
#2 Tack :)
Haha, låter ju lite kul! Visst, damasker är ju benskydd för hästar, och människor har ju shortchapsen på benen (som ett annat slags skydd och för stöd) - så jättekonstigt är det ju inte, men låter lite fel haha ;)
/ Emma
vill bara påminna att man aldrig säljer en hjälm man trillat av med då den troligtvis har sprickor. igentligen ska byta hjläm när man trillat av,
#4 Har jag aldrig hört talas om? Ridskolor lånar ut hjälmar till små barn som ramlar av, de kan ju inte köpa nya efter varje avramling? Låter lite knepigt det du säger. Hjälmen jag säljer är hel och tror inte att den skulle skydda så mycket mindre än en ny hjälm ärligt talat.
Om det skulle vara sprickor så skulle väl det synas?
/ Emma
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har man slagit i hjälmen skall den kasseras.
#6 Har läst på lite nu, men tycker det är lite överdrivet. Men eftersom man vill vara på den säkra sidan så kanske det är bäst att jag slänger den..
Då måste jag slänga min egna hjälm också, men det har jag ingen stor lust till :( Älskar den.
/ Emma
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja visst är det tråkigt att kasta den,
men ett krossat huvud är helt klart värre.
Ja, men det konstiga är att han tror sig vara lite av en häsexpert,det kan man inte tro xD
#8 Har du rätt i..
#9 Haha, sånna människor är lite småroliga som tror sig veta allt ;)
/ Emma
putt
Kan tänka mig att gå ner i pris på grejerna, ge förslag! Kan även tänka mig att ev skicka shortchapsen och damaskerna. Köparen betalar för frakten.
/ Emma
putt
/ Emma