Se hit!
Är det några av er här ute som har vintertäcken och regntäcken i stl 135 som ni vill sälja billigt.
Har en häst som e duktig på att ta sönder sina täcken.Nu kan jag snart inte laga dem längre och snart har han inget vattentätt täcke kvar….
……….känns inte så inspirerande att att köpa nya dyra täcken när han gör så här… vi vet inte om det kanske e hans hagkompis som biter sönder…..så jag smörjer med sån där smörja så det smakar illa, men som sagt känns bättre om det e ett begagnat billigt täcke om det rivs sönder snabbt…..

köp dem från Börjes är mitt förslag, där är de ruggigt billiga på täcken. Men de är faktiskt hållbara ändå. Svårt att tänka mig att får tag på ett så bra täcke billigare begagnat, och jag tror inte man ser så många som säljer dem heller liksom i andra hand. Oftast har man kvar dem eller säljer dem med hästen.
Hoppas du hittar något i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Håller med Åsa. Börjes är ju både bra och billiga. Har både vintertäcken och regntäcken från dom deras billigast i år.

Jag tror inte 130 passar min häst tyvärr. Jag hade snare velat ha 140. Stl 135 känns på gränsen för litet medan 145 är alldeles förstort, så 140….. hade varit perfekt tror jag. Men tack ändå.
oki!