Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1072 ggr
linnrisedal
0

Rusta

Ni som fick hem rusta reklambladet idag, där fanns det fleecetäcke + matchande lindor för 199:-, helt sjuk billigt! i mörklila och svart i stl 135 och 145, och rosa och ljusblått i stl: 95,105,115,och 125. Köpte ett ljusblått till min ponny, jättefint med kryssgjordar och bensnören som går mellan bakbenen! verkligen prisvärt!

E_hjo
0

Jo, jag såg det.  =)
Såg fint ut!

Jill_Niss
0

Jag såg det oxå ;P funderar på att köpa ett, dom var ju så söta oxå :)

Faxlin
0

Jag ska in och kolla på ett rosa sådant till shettisen faktiskt. Hon kan behöva få ett nytt fleecetäcken damen. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Rita-S
0

köpte et liknande paket från hööks, va väl 300 kronor eller var det 350, men då fulgte det även med grimma och grimskaft

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Lyrik
0

För litet för min häst, han drar 155-160 på sina täcken.

mazze
0

Köpte ifrån hööks för ett par månader m täcke, lindor, grimma o grimskaft för ca 100 kr. Hade kostat 299kr men det var 50% rabatt samt ytterligare 25 el 30 % på det.

emsems
0

mirran har större storlekar.. men hon har redan 2 fleecetäcken

tessa
0

Var det bra kvalitet då, såg lite "taffligt"/tunt ut i annonsbladet?Någon som vet hur långa lindorna är?

linnrisedal
0

täcker var jättefint! bra fleece och så, lagom tjocklek. lindorna var dock rätt korta. endast 2m långa. köppte ponny stl så det kan ju hända att storhäst stl även har längre bandage?!

Lyrik
0

#9 Kan det passa min pålle? Visserligen har han redan 2 fleecetäcken, men man kan ju alltid köpa ett till.Skrattande

[Anna-N]
0

Såg det också, men det såg väldigt stort ut i bogen som många av täcken för de allra minsta är. Lite tråkigt….

gejsa
0

Tyckte dom var lite för mjuka för en häst. Blir ju då sladdriga.