Vaxdockemuseet i London!
Jag var ju i London den första mars, och nu har jag gjort ett filmklipp från Maddame Tussauds. Jag har en röd jacka på mig och resten av folket som står vid vissa dockor är mina kompisar (:

Tufft ;D
vill ni veta nått kul ?
jag är livrädd för skyltdockor, jag vet inte om jag hade klarat av att gå in på madame tussauds. var utanför när ni var i amsterdam, ååååh herregud !
jag kan alltså helt ärligt bli livrädd för skyltdockor, eftersom jag ibland ser dom i ögonvrån och tror det är en människa och sen rör dom inte sig…….

#2 haaha :D aah, det kan ju vara lite läskigt…vissa trodde jag var levande ;)
ja herregud, då hade jag väl tuppat av. haha

Shiit asså! Skulle också vilja åka och titta! :D Dom såg jätteverkliga ut! :D

gud vad kul:D var där fast i New York. Mycket bra gjort är vaxdockorna

Snyggt!!! =)
Blev heelt till mig när jag såg Johnny Depp, Ehh…. 
Hihii =D

när jag bodde i usa var jag med min sambo på madame tussauds i new york. vi kom in i ett rum där det satt en docka på en bänk, det såg så sjuuukt riktigt ut… jag gick runt dockan och kikade. håret var så verkligt. skulle precis känna på håret när dockan säger "mmmhuuummm". jag skrek högt och sprang där ifrån. det var många som hade gått på det och som stod omkring och tittade som skrattade gott åt mig… =(

#8 Haha :D

#9 var du i London då? för att Robbie såg ju exakt likadan ut nu ;) bara att han stod på ett annat ställe :P om det var i LOndon (;
#11 Japp, det var i London.
lisette, det är just därför jag är livrädd…

Hoppas du inte sett house of wax bubbel ;)
Där har jag också vart, fast det var väl rätt många år sen nu.. Kommer inte ihåg mer än det jag har på bild. ^^
#14 Den är ju så dålig. :P Det enda som är bra är när Paris Hilton dör. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jopp, den har jag sett. håller med alex ganska mycket, den var ju inte direkt bra..haha.

Åh, coolt!
Har alltid velat besöka ett vaxkabinett. Men lite man skulle bli paranoid av att vara nattvakt där eller nåt, de ser ju så rikgtiga ut. Det är inte klokt!
Fick man röra i dem? Isf skulle jag säkert ha posa på varje bild med dem på nåt roligt sätt ;)