Första doppet! :)
Jag och en kompis var nere vid badplatsen vid ån som rinner 500m nedanför vårat hus ungefär. Doppade oss flera gånger vardera - snacka om kramp! ;)
Eftersom det är en å så är det forsande/rinnande vatten och det var riktigt kallt, kan jag säga.
Fast också riktigt skönt efter 3 timmar i stallet och ridit i värmen.. Någon mer som har badat i år?
Nä nu ska jag avnjuta de sista timmarna av lovet (snyft). Och Emelie sluta mobba mig är du snäll. ;) <3
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Nej men usch du är galen!!! ;-) Hemma ligger isen fortfarande… Här i Enköping är de varmt o skönt men jag väntar gärna med att bada =)
Nej fy så kallt! :/.. :D
Ryser bara jag tänker på det, haha ;) <3
Vadåååå? Mobba? Jag? 
Ja det var verkligen KRAMP, iallafall i fötterna. ;) Rätt skönt på resten av kroppen faktiskt. Var ute resten av kvällen i bara linne och kjol så jag var inte frusen iallafall. Så fort man kom ur vattnet var det skönt! 
#3 Äsch sluta spela oskyldig. ;) <3
hahaha :P
Joo, min syrra har badat i veckan xD på sitt konfirmationsläger i tranås :P
Härligt. ;P Själv är jag inte så mycket för att bada så första doppet får nog vänta ett tag.. Och lär bli i pool..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#4 Jag är 110% oskyldig ^^ <3

Usach, du är galen, iskallt nu jue ^^
#5 Åh bor ni i närheten av Tranås? :) Bodde där i 5 år innan jag flyttade hit ner. Pappa och bröder bor kvar där.
Äsch hörni x) Så kallt var det inte!
#9 nee, vid sthlm, men min syrra var på konfirmationsläger där ;)

Skönt =) Själv brukar jag ta ett dopp nu och då året runt. Bara hälsosamt =)

Burr vad kallt.
usch nej, skulle inte förvåna mig om jag inte badar alls i år.
Hum.. Jag har en kompis vars lillebror badade i helgen.. I Klarälven.. Den är iskall även på sommaren, så det förstår jag inte hur man kan komma på idén med en gång. :S
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
knäpp du är anna ;)
/Elin
Det låter ju härligt vettja ^^.
Vi har visserligen en liten å här utanför, men att bada i den?
Näee…