Vad för bett?
Vad är detta för bett måntro och ja vad anser ni om det?
Hittade ingen bild på ett liknande så fick bli paint. Hoppas ni förstår, dom när småringarna där nere med stången ner kan vara uppåt också vet inte hur det ska va men jag antog att de skulle vara neråt?
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Små ringarna ska vara uppåt och där fäster man sidostycket, vet inte vad det heter man har för mig att det stabiliserar bettet och fungerar lite som parerstänger :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#1 okej :) Går sidostyckena o fästa på alla träns? Iallafall ett vanligt aachen träns?
Förösker tänka hur man ska fästa i sidostycket men förstår inte riktigt hur du menar x) Skulle du kunna visa på nåt sett? :)
Sidostycket sitter ju på tränset. Istället för att fästa sidostycket i bettringen så fäster man det i den lilla ringen.
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#6 Haha jo jag måste varit trött när jag inte fattade då, förstår precis hur ni menar :) Testade sättta fast det idag och det gick bara fint.