Hur tänker man?!
http://helahalsingland.se/nordanstig/gnarp/1.3655500-tjejer-slappte-ut-hastarna
Blir bara stum över hur folk agerar…

…inte alls tydligen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag finner inga ord för sådanna idioter till ungar…. Dom ska vara glada att det inte vart min häst det var frågan om, för då hadde ingen av dom kunnat sitta ner någonsin igen!!!
Jag hoppas dom skäms så in i norden hämska skit ungar…, min 2åriga lilla syster och 4 åriga lillebror har mer vett i skallen än vad dom två tjejerna har…
Jag hoppas att dom kommer att få betala en stor skadestånds summa till den drabbade ägaren, även om det inte kan dempa sorgen efter sitt fölorade sto.
Håller med fullständigt!
Kan tillägga att flickorna det gäller är 16 och 19 år, då borde man faktiskt veta bättre, men det ska då tydligen finnas folk till allt..
Det finns gott om idioter!
Hörde för inte så längesen om en kompis stall där någon hade varit i hagarna och flyttat hästarna till samma hage allihopa. Ingen vet vem som gjorde det, men tack och lov gick det bra och ingen häst blev skadad. Jag vet inte vad människan som gjorde så tänkte på. Det finns oftast goda anledningar till att man seprarera vissa hästar i olika hagar, och att släppa ihop vissa hästar kan vara lika dumt som att släppa ut dem ur hagarna.