Siesta dag 1 (bilder)
Jaha då va jag på plats i Enköping nu då. Klev upp 4.30 i morse o duschade o packade de sista innan jag åkte 5.30, fiskade upp en kompis (Lynn) på vägen. Åkte in i stan o tankade o sen på en öppen mack o köpte lite frukost o sen bar de av raka spåret till Bollnäs. Kom precis fram till 9 o då hade Antonia precis ridit sin ponny, dock tyvärr utesluten.
Fick äntligen träffa Musse o pussa o kram på honom i mängder, sååå underbart!!! Sen belv det dax för framridning för honom och Antonia och sen start i 90 cm. Han hade ett ynkligt riv i den klassen men såg jätte fin ut. Filmade den klassen men tyvärr blev det för mörkt.
Sen blev det en liten paus för både oss och Musse, vi passade på att fika o Musse fick stå i transporten med Hjärter o äta. Helt underbart väder i Bollnäs, 22-23 grader varmt!! Jag har hamnat på solsemester tror jag ;-)
Sen va det dax för 1 meter, vart på framridningen och de va Musses andra tävling så han blev lite trött och det märktes sen inne på banan. Han rev ett hinder men skötte sig fint annars, lite helikoptersprång på nått hinder men de såg fint ut för övrigt.
Sen åkte Musse, Hjärter, Antonia och Christine hem till Gävle och jag o Lynn satt kvar o kikade o väntade på att klockan skulle bli 15 så vi kunde åka in till centrum till Lynns buss till Söderhamn och därifrån åkte hon tåg. Jag åkte sen raka spåret hit ner.
Fick en runttur här i huset och sen åkte vi o köpte pizza. Satt ute på verandan och åt i kvällssolen i linne. Sen blev det en ordentlig promenad och nu sitter jag här, lyssnar på hockeyn o dricker ett glas rött. Modo leder just nu med 2-3, håller dom i de så vinner dom sm-guld i kväll!!! =)
Blev inte så mkt bilder tagna idag men några måste jag ju dela med mig av =)
I morgon ska jag o HannaPanna åka o vara hejarklack åt Eve och Lykka när dom ska tävla, ska bli så kul att träffa Hanna, Eve och Lykka. Hanna har jag ju träffat x antal gånger förut men aldrig Eve och Lykka.
Första bilden, Musse och Antonia

Gud vad fin Musse är! Förstår att det ver superhärligt att få träffa honom.
Ja den transporten skulle inte sitta fel… ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Vad roligt! Han är jättefin. :) Transporten ser ju mer ut som en husvagn måste jag ju säga..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tack!! =) Min lilla bäbis ;-)
Ja de såg ut som en stor husvagn, de har du rätt i, de va de första jag tänkte på
…och träffa mig antagligen. Jag ska också vara och heja på Eve och Lykka :)
#3 En sådan hade man inte tackat nej till!

Åhh va kul!!! Vi blir fler o fler som kommer ses i morgon =)

hoppas ni tänker förviga (heter det så?) stunden med bilder som ni visar här sen! ;)

Självklart!!! =) vi får ta en gruppbild =)

föreviga heter det ju… :D
men det låter bra! ;)
Awwwww.. :) Han är liks söt som alltid!! :) Skoj!! :D Haha.. Du kör SAAB.. ;D

Klart jag kör SAAB, vad annars?? ;-)
Ja visst är han söt =)