Min häst ett år senare
Oj! Ja du det va skillnad på henne :)
Bra jobbat ^^
Kram!
tack så mycket :D jag är väldigt nöjd faktiskt.. är så bra att ta bilder så man inte glömmer hur det ser ut i början och så :)
Precis :)
Då stormtrivs hon nu i sommar värmen? :)
o ja, synd bara att det är så jävla mycke knott/mygg och andra äckliga insekter.. men det hör ju till när det är sommar ^^
haha ja det gör ju det :)
vilken skillnad =)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
va kul å höra, tack! :)
182 visningar och bara 2 svar.. hm.. ni är för dåliga på att kommentera! haha
Jättestor skillnad :)

Vad kul! Fin liten häst!
Stor skillnad! Jättefin! :)
Wow, vilken skillnad! :D Hon är ju hur vacker som helst nu!
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus
Tack för alla fina kommentarer! Är riktigt stolt över min lilla prinsessa! Hon är så underbart snäll och härlig :D
Jag märker väldigt stor skillnad på ögonen på henne, för ett år sedan (första bilden) tyckte jag hennes blick (hela hon iofs) hade en matt, "deppig" blick. Nu har hon en pigg och glad blick :D Är så kul att se skillnad :D
Men usch vilken mager stackare.. :/
Jättebra jobbat!! :D
liebe kann manchmal sehr weh tun
#17: Det där känner jag igen! :) Jag har tagit hand om både vanvårdade kaniner, hästar, katter, osv, och jag har alla gånger erfarat samma sak. Men det är likadant med människor! Om en person är deprimerad så blir blicken trött, matt och kall. Men om personen är väldigt glad och mår bra så lyser ju ögonen upp på ett helt annat sätt! Ögonen speglar själen :) Så att hennes blick blivit annorlunda är ett tecken på välmående :)
Hon var otroligt vacker på den sista bilden! Man vill bara gå fram och gosa med henne! :)
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus
väldigt stor skillnad!
Bra gjort!
Hon ser ut att trivas!
Mvh/Ellen<3
# 19 Ja precis, ögonen speglar verkligen själen!
När jag träffade henne första gången så sa jag: "Henne ska jag ha!" , och det var mest för att jag tyckte så synd om henne och ville ge henne ett bättre liv, som hon förtjänar. Blev helt paff när ägaren sa att hon bara va 7 år, jag tyckte hon såg ut som 20+ då.
Så frågade jag honom (en "travgubbe") vad han skulle ha för henne, och att jag SKULLE HA HENNE. Då sa han att hon var till salu för att han hade ändå tänkt slakta henne (han hade henne för att ta ett föl) och jag fick henne myyyycket billigt.
Idag stod jag ute i hagen med henne, och bara mös. Jag klia henne och hon kliade mig tillbaka (fast det kittlades mest) :D