Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 4691 ggr
joytick
2

Hästnamn!

Å Miamarias vägnar startar jag en tråd med hästnamn.

Fölet utan namn är en hingst, blir troligen skimmel(?). Dom vill helst att namnet ska börja på L efter som både mamma och pappa har namn på L.

Är det någon annan som behöver hjälp med namn så är det ju bara att hojta till någonstans i tråden :).
Så ös på med namn nu! Flört

Maja
2

Laban, Labus, Labyrint, Lack, Lage, Lager, Lago, Lagun, Lakej, Lakrits, Lamin, Land, Landar, Lande, Landing, Lando, Landor, Lane, Lang, Lanken, Lano, Lans, Lansiär, Lantern, Lanz, Lardo, Larix, Larm, Laser, Lasso, Last, Latin, Latino, Lauritz, Lave, Lavin, Le, Led, Leding, Legal, Legat, Legend, Legion, Lego, Lejd, Lejf, Lektor, Lende, Lennix, Leo, Leonard, Leonid, Leopold, Lester, Letus, Levad, Levend, Levent, Levi, Levin, Levit, Lex, Lexus, Liam, Lie, Ligist, Likör, Liljard, Lillebror, Lilleman, Lillen, Lilling, Lincoln, Lind, Linde, Lindeman, Linder, Lindis, Lindor, Lindorm, Linjar, Linjär, Linnar, Linnus, Lins, Linton, Linum, Linus, Linux, Lipton, List, Liston, Litus, Livius, Lo, Locke, Lod, Lodur, Loffe, Loft, Lofte, Loge, Logg, Logik, Lojal, Lok, Loke, Lom, Loman, Lone, Lopus, Lord, Lorden, Lorne, Lot, Lothar, Lots, Lotus, Love, Lubbe, Lucas, Lucidor, Lucifer, Ludde, Ludvig, Luffe, Lufsen, Luger, Lugn, Lukas, Lummer, Lunde, Lunker, Lunning, Luno, Lunt, Lupin, Lupus, Lur, Lurifax, Luring, Luster, Luther, Lux, Luxor, Lycke, Lydig, Lykt, Lymmel, Lynnar, Lynx, Lyrik, Lyster, Läger, Länk, Läns, Lärk, Läst, Låge, Lån, Löding, Löt

Hahaha.. :P Älska nordsvensk.com!! :D

SandraM
1

Hmm jag tycker det är roligt med namn. :o)

Men på L är svårt.. Humm.. Ska fundera lite!

joytick
0

Lamborgini xD

joytick
0

Little Wild Lad eller Little Lad. (Märks det att jag fastnat för lad?Oskyldig)

joytick
1

Lobby. Listo. Lenco. Lengus. Lemon. Leno. Lennon. Landess. Löjlig. Lando. Lysto. Lester. Lesch. Luton. Lost. Locke. Lyckad. Liten. Little Leo. Little Boy. Labess. Lilla blå.

Emelie-G
0

Här finns en hel del :)

joytick
0

*putt* Liten Grå xD.

ciss
0

Lilla Grå på små ponnyer XD

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

joytick
0

*putt*

joytick
0

*putt* Lincoln xD

Luthien89
0

Lotus L

RubHel
0

#0 Vad heter föräldarna? :)

LinneaG
0

#12 - skulle precis fråga, vad heter föräldrarna?

RubHel
0

#11 Lotus heter en av travarna i stallet ^^ Det är riktigt fint. Fast hennes fullständiga namn är Lotus Lavec

joytick
0

Föräldrarna heter Leo och Lady. Tror jag iaf xD.

lisette
0

lelo (som hon i femte elementet) om det varit ett sto..

LinneaG
0

Leo of the Lady =)

RubHel
0

Jag tycker om namnet Lionel! :)

Beundy
0

Leonardo, loke ^^

MiaMaria
0

Åhh va kul o läsa!! Tack Joytick!! =) Ska ta namnen med mig hem så får vi fundera på dom :)

Du har rätt i att mor o far heter Lady o Leo =)

Sehvrin
0

Light, Lelouch, Lavi

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Lyra
0

Lord eller Lorden

RubHel
0

Lucifer Oskyldig

Anna
0

Ludwig, Lonesome Glory (kanske mer ett stonamn), Lightning… Det finns många!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se