Hästnamn!
Å Miamarias vägnar startar jag en tråd med hästnamn.
Fölet utan namn är en hingst, blir troligen skimmel(?). Dom vill helst att namnet ska börja på L efter som både mamma och pappa har namn på L.
Är det någon annan som behöver hjälp med namn så är det ju bara att hojta till någonstans i tråden :).
Så ös på med namn nu! 
Laban, Labus, Labyrint, Lack, Lage, Lager, Lago, Lagun, Lakej, Lakrits, Lamin, Land, Landar, Lande, Landing, Lando, Landor, Lane, Lang, Lanken, Lano, Lans, Lansiär, Lantern, Lanz, Lardo, Larix, Larm, Laser, Lasso, Last, Latin, Latino, Lauritz, Lave, Lavin, Le, Led, Leding, Legal, Legat, Legend, Legion, Lego, Lejd, Lejf, Lektor, Lende, Lennix, Leo, Leonard, Leonid, Leopold, Lester, Letus, Levad, Levend, Levent, Levi, Levin, Levit, Lex, Lexus, Liam, Lie, Ligist, Likör, Liljard, Lillebror, Lilleman, Lillen, Lilling, Lincoln, Lind, Linde, Lindeman, Linder, Lindis, Lindor, Lindorm, Linjar, Linjär, Linnar, Linnus, Lins, Linton, Linum, Linus, Linux, Lipton, List, Liston, Litus, Livius, Lo, Locke, Lod, Lodur, Loffe, Loft, Lofte, Loge, Logg, Logik, Lojal, Lok, Loke, Lom, Loman, Lone, Lopus, Lord, Lorden, Lorne, Lot, Lothar, Lots, Lotus, Love, Lubbe, Lucas, Lucidor, Lucifer, Ludde, Ludvig, Luffe, Lufsen, Luger, Lugn, Lukas, Lummer, Lunde, Lunker, Lunning, Luno, Lunt, Lupin, Lupus, Lur, Lurifax, Luring, Luster, Luther, Lux, Luxor, Lycke, Lydig, Lykt, Lymmel, Lynnar, Lynx, Lyrik, Lyster, Läger, Länk, Läns, Lärk, Läst, Låge, Lån, Löding, Löt
Hahaha.. :P Älska nordsvensk.com!! :D
Hmm jag tycker det är roligt med namn. :o)
Men på L är svårt.. Humm.. Ska fundera lite!
Lamborgini xD
Little Wild Lad eller Little Lad. (Märks det att jag fastnat för lad?
)
Lobby. Listo. Lenco. Lengus. Lemon. Leno. Lennon. Landess. Löjlig. Lando. Lysto. Lester. Lesch. Luton. Lost. Locke. Lyckad. Liten. Little Leo. Little Boy. Labess. Lilla blå.
*putt* Liten Grå xD.

Lilla Grå på små ponnyer XD
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
*putt*
*putt* Lincoln xD
Lotus L
#0 Vad heter föräldarna? :)

#12 - skulle precis fråga, vad heter föräldrarna?
#11 Lotus heter en av travarna i stallet ^^ Det är riktigt fint. Fast hennes fullständiga namn är Lotus Lavec
Föräldrarna heter Leo och Lady. Tror jag iaf xD.

lelo (som hon i femte elementet) om det varit ett sto..

Leo of the Lady =)
Jag tycker om namnet Lionel! :)

Leonardo, loke ^^

Åhh va kul o läsa!! Tack Joytick!! =) Ska ta namnen med mig hem så får vi fundera på dom :)
Du har rätt i att mor o far heter Lady o Leo =)
Light, Lelouch, Lavi
Lord eller Lorden
Lucifer 
Ludwig, Lonesome Glory (kanske mer ett stonamn), Lightning… Det finns många!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling