ingen vaken?
jag har en smula tråkigt, ingen som är vaken ? :)

jo jag en liten stund till.
ååh, då är vi två iaf :)
im still here! ska snart gå å lägga mig dock!

nu ska jag med knyta mig… har spelat buzz och sjungit singstar med vänner… och druckit grogg.. :)
lisette, helt underbar sysselsättning :D jag gick och lade mig tidigt igår, varit ute och fällt massa skog idag *jobbigt* och ska ut imorgon igen… Men fint blir de ;D

jag är här ^^ :D
hihi, det är jag med nu :)

Jag är här nu men ska strax sova.
ooh, vill med sova, men min näsa vill inte att jag ska det. =/

godmorgon! Någon här, eller är alla i stallet och släpper ut hästarna? Ska bara dricka upp min varma choklad sen ska jag åka till stallet och släppa ut några pållar och rida en tur. Synd bara att det är dimma ute men den hinner nog lätta innan vi kommer iväg.
Usch, jag gick upp kl 7 i morse

I dag hade jag en sådan där lyxdag. För första gången (på länge) har jag sovit en hel natt. Dottern steppade upp och tog cyckeln till stallet. Fixade med att mata hästar, fixa med mockning och allt som behövs. In med hö i boxarna och allt sådant. Det enda som är kvar till kvällen är att ta in hästarna och släpa med sig vatten upp till stallet. Så jag sov tills klockan var över 12. Hur härligt det var kan vara svårt för er andra att förstå kanske. Men för mig var detta bättre än ja något jag kan komma på. Just nu tycker jag nog lite extra om dottern. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åsa jag får sova både lördag och söndagar när Elin är ledig. För då går hon ut och matar och släpper ut hästarna. På vardgarna matar hon dom innan hon åker med bussen. Lyxigt va?!

Japp, ruskigt lyxigt. Har inte samma tur. Så för mig var det rena lyxen i dag. hihi
Audiatur et altera pars
hihi, härligt för er med lite lyx i tillvaron, det är bra för kropp och själ :)

Ja, visst är det. Man unnar sig nog för lite vardagslyx liksom. Känner själv hur otroligt bra jag mådde av denna sömn.
Audiatur et altera pars
men då är det ju härligt när du ibland kan få sova ut.
skönt med snälla barn. hihi
jag längtar lite till helgen då jag ska få lyxa till det lite, och träffa lillrusset igen. hihi

#14 Vilken väluppfostrad dotter du har.

#19# Jo, jag vet att hon är väluppfostrad. Det är mycket som hon får hjälpa till med här hemma. Men är man snart 17 år så borde man kunna rätt så mycket. Lagar tex söndagsmiddag åt oss i bland. Ja, hon vill det själv. Hon sa senast i dag, - mamma nästa söndag vill jag göra mat, det var länge sedan. Herregud jag var ju 19 år när jag gifte mig. Det är ju bara 2 år kvar tills hon är det. Phu vad tiden går.
Och vad ni har snackat här i trådarna. Men var är fotot på soya, Linda? Hade du kul på båten?

Ja, just ja Linda. Det glömde jag fråga. Hade du roligt på resan?
Audiatur et altera pars
ligger ni och sover? :)

Nää inte jag inte..

ska precis gå upp till sängen…

Men alla ligger nog och myser med sina kärlekar och har data förbud i dag skulle jag tro.

Godnatt!! Reddie

Natti natti

Nää ska oxå gå och lägga mig här på jobbet en stund faktist.
-Godnatt!
haha, verkar som folk gör det, är bara min gos som ligger och sover utan mig..
godnatt dårååå!

Stackarn..

Jag efterfrågas av yngsta dottern nu som vägrar somna utan mamma. Så jag lär väl lägga mig jag med. hihi
God natt på er.
Audiatur et altera pars

Ååå det var länge sedan jag lade mina barn faktist för antingen jobbar jag eller så är jag och fodrar hästarna..
-Tur att deras pappa är så otroligt proffsig på att lägga dem.
Nää ska slagga en stund nu i jour sängen tänkte jag..godnatt/Linda jobbar..

Var är fotona på soya Linda? Vill se nu.

-Du jag e ledsen ända sedan jag var tvungen att jobba jour så har det bara varit att hinna med allt runt om..Vänjer väll mig sedan kan jag tro.
-I helgen jobbar jag oxå.
-Men i morgon ska jag verkligen försöka.
MVH Linda

Ok! Men skynda dig på. Rätt som det är så har hon redan fölat. Då är det försent. Jag har ju bilder på Soya när hon bara har ca en vecka kvar.

Å sätt ut dem här så kan vi jämnföra.
-I morgon blir jag Linda med kameran I promise.