gott!
vet ni vad? i natt har mina gossar varit ute i hagen och dom tyckte det var jätteskönt! oskar såg så nöjd ut i morse (kl 10) när jag var och tittade till dem.
det tyckte dom nog ! det var ju rätt varmt inatt, så det borde vara varmare nere hos er. har ni jättemycket vår ?

Inge pratade med vår djurskyddsinsp i dag, han sa att vi kunde släppa våra hästar på sommarbetet precis när vi vill nu, och det måste ju betyda att det är sommar…eller 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
det är rätt kallt om nätterna här ännu…bara 3-4 grader varmt. det gör ju inget för mina då de kan gå in om de vill….
Kallt här också om nätterna, var till och med frost imorse när jag cyklade till bussen (7.00) Men stekhett om dagarna är just nu +18, helt sjukkt ;D

det är ju lika varmt i stallet som ute så det har eg ingen betydelse för mina om de är ute/inne. enda skillnaden är ju iofs blåst/regn.
blåser det inte, och om det inte regnar så spelar det ju ingen roll. här knoppas det för fullt :D
Vad härligt för dem. =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
mina 2 var också ute i natt. Bara fånghästen som snällt fick stanna inne. Vet. sa att de oftast äter mest på natten o det vill jag inte hon ska göra nu när det är så mkt härligt grönt förrädiskt gräs. Vill ju hon ska fortsätta vara bra nu…