Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 637 ggr
lisette
0

gott!

vet ni vad? i natt har mina gossar varit ute i hagen och dom tyckte det var jätteskönt! oskar såg så nöjd ut i morse (kl 10) när jag var och tittade till dem.

bubbelbubbel
0

det tyckte dom nog !  det var ju rätt varmt inatt, så det borde vara varmare nere hos er. har ni jättemycket vår ?

bebbe
0

Inge pratade med vår djurskyddsinsp i dag, han sa att vi kunde släppa våra hästar på sommarbetet precis när vi vill nu, och det måste ju betyda att det är sommar…eller  Glad

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

AusaBausa
0

det är rätt kallt om nätterna här ännu…bara 3-4 grader varmt. det gör ju inget för mina då de kan gå in om de vill….

Luthien89
0

Kallt här också om nätterna, var till och med frost imorse när jag cyklade till bussen (7.00) Men stekhett om dagarna är just nu +18, helt sjukkt ;D

lisette
0

det är ju lika varmt i stallet som ute så det har eg ingen betydelse för mina om de är ute/inne. enda skillnaden är ju iofs blåst/regn.

bubbelbubbel
0

blåser det inte, och om det inte regnar så spelar det ju ingen roll. här knoppas det för fullt :D

Anna
0

Vad härligt för dem. =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

AusaBausa
0

mina 2 var också ute i natt. Bara fånghästen som snällt fick stanna inne. Vet. sa att de oftast äter mest på natten o det vill jag inte hon ska göra nu när det är så mkt härligt grönt förrädiskt gräs. Vill ju hon ska fortsätta vara bra nu…