Hur många hästar?
Hur många hästar äger ni?
Är ni då inhyrda eller har eget stall?
Efter mycket om och men har jag skaffat mig en till häst så nu är jag ägare av två arabiska fullblod och är inhyrd.
En omställning kan jag säga och har inte fått in rutinen för det hela ännu efter en lång tid med bara en egen häst…men man vänjer väl sig.
Jag har 5 hästar och en av de är på betäckning
Raserna är 1 halvblod, 2 islänningar, 1 A-ponny och 1 shetlandsponny. Jag har eget stall och eget bete också.
vi har ändast 2hästar detta år pga lite sorgligheter.
1kallblodstravare och 1 russ:)
vi har dom inhyrda:)
förra året hade vi 5st så e van med mera att göra men ändå rätt så skönt att få lite mera fritid speciellt nu när jag startat upp min kaninuppfödning:) men saknar att kunna komma in med ena hästen efter en underbar ridtur och få ställa om sig helt i ridsättet till nästa och utväcklas som man gör när man rider flera hästar.
//Sandra Johansson
uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)
Jag har numera bara en häst. Förra året hade jag två hästar. Står inhyrd på lösdrift. Ja det är lite annorlunda att ha två hästar igång än en. Just nu har jag 3 hästar som jag rider, i samma stall, men det är bara 1 som är min.
Medarbetare på westernridning.ifokus

4st
Ametist en knabstrupper valack på 148cm f.-04
Kiara en knabstrupper/WPB på 123 cm f.03 (köpt -06)
och hennes föl
Karisma ca 125(127)cm f.-07
Kalhúa växer fortfarande men stoppar nog vid ca 123 cm f.-09
häst har jag haft sen jag var tonåring, mer eller mindre = 34 år nu
Jag bor på en mindre gård sen -86 på 8 hektar mark, jag tror inte jag vet något liv utan häst
2 stycken. En stor korsningsvalack och ett shettissto. Har egen gård så hästarna står här hemma.
En häst, har honom inackorderad på lösdrift där allt sköts av ägaren så behöver bara vara där för att motionera honom.
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Vi har totalt 5 helt egna i hagen. Fyra russ och en shettis. Sen är vi delägare i en Nordsvensk travare. Nordsvensken står inhyrd i ett stall medans de övriga går på lösdrift hemma. Sen tar vi emot några hästar på sommarbete samt har en inakordering.
I år tar vi dessutom emot ston för betäckning och då även två av våra egna ston skall betäckas i år så hoppas vi att vi har två små russ till nästa sommar.
På pappret äger jag bara Ambra och pappa håjt men jag säger att håjt är min. Så har två sen har mamma en häst med ;)
Eget eller står i grannes fd ladugård som vi har byggt om till stall :)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En fråga till er som har mer än en häst inhyrd. Får ni någon form av "mängdrabatt"?
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag har två hästar, båda inhyrda. Den äldre betalar jag dock inte för, utan har henne gratis på gården jag jobbar. Den yngre är bara ett år och går inhyrd i unghästflock i Skåne, så henne gör jag ju inget med (bor själv i Norrtälje).
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

7 hästar och är inhyrd.
Har en ardenner och är inhyrd
// Vanessa
5 hästar:
4 shettisar 2 ston 1 hingstföl 1 valack
1 varmblodstravare valack
Har eget lösdrift till de allihop samt lånar grannens hästhage samt vindskydd t stona under vintern och under vintern har killarna gått hemma hos mig o under sommaren är de alla där..
Har en häst, kallblodstravare, räcker gott och väl till mig.
Han står inhyrd, så skulle bli för dyrt med en till, även om tiden och orken fanns.
Jag har fullt sjå med att hinna med min älskling James för att kunna skaffa fler ponnyer. Han är inhyrd på lösdrift.
lurvponnyn.vimeddjur.se

Äger 2 :) En arab och ett fullblod.
Just nu har jag dom i ett "eget" stall (min mormor har inte längre några egna hästar så stallet är i princip mitt:P)
Dom går nu på lösdrift under sommarhalvåret men ska försöka hitta några som vill hyra in sig på box i vinter och köra kollektivt, då det inte kommer bli så roligt att fixa alla in-utsläpp och fodringar själv :/
Vi har 6 hästar hema nu, 13 för några år sedan och ett 30-tal för 15 år sedan.
Stall hemma mitt framför huset, man kan inte ha det bättre :)
Hakuna matata!
Vi har 5 hästar, 2 föl, en c ponny,en hingst och en lite äldre stor häst.
Vi har eget stall och eget bete.. 
7 hästar
4 shettisar och 3 PRE.
Driver liten uppfödning på egen gård med egna hagar.

Äger två hästar själv och min mamma en som jag rider och fixar till så jag brukar säga att jag har tre 

Vi har 11st, en vbl travare, en arab o resten shettisar, varav 3 är årsföl
Hyrt stall med tillhörande lösdrift
Jag har en fullblods valack inhyd. Passar utmärkt tycker jag då vi delar på allt ansvar. Hon är tusen gånger mer kunnig än jag så jag behöver aldrig känna mig osäker för då är hon där och kan svara. Vi umgås även på fritiden och hon följde med och tittade på Leffe och ger oss lektioner i ridning =) Allt helt underbart faktiskt.
Ska bo hos henne när hon e på semester så då har jag ju alla hästarna och hennes hundar med. Så då får man prova på det också =)
jag har 1 egen ponny och i det stallet jag är inhyrd i finns det
6 varmblods hästar:
2st 2åringar , 1st åring 1st 5åring 1st 10åring och den 6e står i ett annat stall och den har jag inte träffat. och sen så finns det 1 islandshäst
Familjen har en stuteri, eller ranch kan man ju kalla det eftersom vi föder upp westernhästar. Vi har 50+ st. Själv äger jag 5 st av dom och leasar 2 till.
Vi har de flesta hästar på lösdrift, andra har box i vårt stall. Mamma har en gård och jag bor på granngården, så vi delar lite på hästarna som det passar bäst.

Jag har en häst som står inhyrd. :)