Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 741 ggr
PerfectElite
0

Medryttar häst sökes

Har tidigare lagt ut ett inlägg här om hjälp med annonsen men tyckte det var lika bra att även lägga upp annonsen här! :) Har lagt upp på blocket (http://www.blocket.se/vi/34446913.htm) också men där glömde jag skriva vissa saker, la in den för snabbt (mamma la till hästälskare på slutet, haha.)..

Jag är en tjej på 14 år som har ridit i ungefär 1.5 år men har varit kring hästar längre, vi galopperade då jag slutade rida. Ska börja ridningen igen nu till augusti, slutade pga. flytt till boden men flyttar tillbaka till luleå igen i slutet av sommaren. Jag letar just nu efter en medryttar/sköt häst som helst ska vara lite lugnare, trevlig att rida och sköta om, får helst vara i storleken som en C-ponny och uppåt. Hur mycket jag kan rida och vara i stallet, vilken typ av ridning kommer vi överens om. Jag kan gärna hjälpa till med stalljourer om det behövs, helst att det går att ta bussen dit eller cykla då min mamma inte har bil. Helst i boden/luleå. Jag är ungefär 159 cm lång och väger ca. 50kg. Jag är pålitlig, ordningssam och ansvarsfull. Maila om du tror att du har någon häst som kan passa mig på cassa@live.se. Med varma hälsningar Cassandra