Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1092 ggr
PerfectElite
0

Hjälp, ''medryttar annons''

Har tänkt sätta ut en annons på blocket, vet inte riktigt vad jag ska ta med och skriva. Någon som skulle kunna hjälpa? Jag har skrivit detta hittils:

''Jag är en tjej på 14 år som har ridit i ungefär 1.5 år men har varit kring hästar längre, vi galopperade då jag slutade rida. Ska börja ridningen igen nu till augusti, slutade pga. flytt till boden men flyttar tillbaka till luleå igen i slutet av sommaren. Jag letar just nu efter en medryttar/sköt häst som helst ska vara lite lugnare, trevlig att rida och sköta om, får helst vara i storleken som en C-ponny och uppåt. Jag kan hjälpa till med stalljourer om det så behövs, helst att det går att ta bussen dit eller cykla då min mamma inte har bil. Jag är ungefär 159 cm lång och väger ca. 50kg''

Vad mer bör man ta med, vad ska jag ändra osv.? Jättetacksam för all hjälp och kritik! Glad (visste inte vilken grupp jag skulle sätta detta i.)

Zabbio
0

Synd att du inte bor närmre skåne, kunde motionerat vår nordsvensk ;) Fast bussen går iofs inte hit ändå.

Lite vilken typ av ridning du hoppas på kanske? Dressyr? Hopp? Skogsturer? Hur ofta kan du hjälpa till? Villig att betala? (jag hade ju haft svårt att ta betalt men många gör ju det) om du vill ta lektioner för instruktör med hästen osv. Kan vara bra att skriva något om ifall du är ansvarsfull eller någon annan positiv egenskap.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

PerfectElite
0

Ah, lite långt för bussen att köra isf! Tack! :D