Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1402 ggr
Letfors
0

Grönt kort kurs

Känner att de början bli dags att ta mitt gröna kort har sjukitg på det ett tag nu(några år) Om jag skulle vart smart skulle jag ha tagigt det innan årskiften, men de var jag ju inte.  Jag har nämligen gansnka sto kunskap om hur det går till på tväling vart med som häst skötar och åkt skälv på Cr (tränar med). Om jag har fattade det rätt måste alla gå kursen nu? Inte bara göra provet.

Nu undar jag om någon vet vart det finns Gröna Kortet kurs i Göteborgs eller kungbaka området i sommar: Eller om det finns någon sida där alla kurser står.

Tack på förhand!

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

GaloppHov
0

De har det på "min" ridklubb! Bulycke Ryttarförening i Torslanda.
Tror att de bara har det på vintern dock? :/

Letfors
0

Var inne och kollade men hittade inget :s kanske är jag dåligt på att leta. Tycker att de flästa ridklubbar har svåra hemsidor

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Tatchit
0

Jag läste någonstans att man skulle ringa till den 'klubb' till ditt län som innehavar alla ridklubbar i ditt län…

Har dock ingen aning om på hur man ska få numret dit.

Jag var på vippen att ringa men precis då bestämde min hemmaklubb sig för att sätta igång en kurs… ;)

"The stars tonight will brighten our faces our minds will be racing along with our hearts
Intertwined with love
The magic of us"

xoxo

maja awesome,

GaloppHov
0

Jaha, annars kan du ringa o höra: 031-560973 :)

Letfors
0

#4 vart går det nummret? :)

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

GaloppHov
0

till ridskolan, nån av ridlärarna/stallchefen som har hand om det :)

Em--ma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad jag förstått det (dock vet ja inte om det stämmer) så kan man ringa till ansvarig ridchef i länet och fråga om man endast får göra kursen på inbokad datum, men somsagt vet inte om jag är helt ute o cyklar eller ej ;)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !