nu? Kvällen är ju ännu tidig ;)
trevligt någon att prata med,
Hur har din dag varit då ?

är vaken men ska snart krypa till kojs.
Är vakan, förbereder mig inför en muntlig redovisning som ska vara imorgon. Börjar 8 då så borde sova, men som vanligt har jag skjutit upp allt till sista stund :p
ska egentligen läsa lite ekonomi till skolan imorgon men efter en hel dags marknadföring så e man ju rätt trött i huvudet

Min dag har varit dålig. Tog sömnpiller igår, vilket gör mig jätte groggy nästa dag, så jag har inte varit särskilt vaken idag å är trött för jag sover inget bra på sömnpiller heller :p
Min svinto-ponny var iallafall duktig, jag orkade inte göra något, men pålla var duktig å glad idag :) Tänderna kliade igen däremot, funderar på om faktiskt har något problem med dem eller bara har mtk kli i kroppen å tycker att jag är bra kompis att klias med…
Klart man e vaken XD
har det hänt något kul idag då ??
själv e jag så fruktansvärt glad över att min lilla häst uppför sig för en gång skull, låter kanske dumt att säga men han har verkligen sina egenheter. Men han har inte haft det så lätt här i livet blev nog fel från början men men, jag är jätteglad när han fungerar och gör det han ska utan att lägga en massa energi på allt annat
ja ä uppe än iaf..men snart ä d sängen som gäller trött som fan..:P
Ska titta på Scrubs nu =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jadå, jag är vaken… :P Har träffat massa folk jag inte sett förut / på länge, kört massa bil o solat hela dan, så måste varva ner lite :)

Jag är uppe o inte ett dugg trött, men vart full rulle typ hela dagen :D Känns som det är typ för/efter middag ^^

Klart man e vaken! :)
#9 Jag har sovit, och så har jag varit i stallet och ridit Joy tillsammans med Erika (beundy) som red Delay. Är så stolt över min lilla pålla, hon gick på tygeln nästan hela tiden, trots att hon är så omusklad.

Vaken :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Still awake ;)
Ska mumsa i mig något, titta på Sex & the city & sen sova.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#18 Ska också se på sex and the city ;) Det är så roligt för jag har en kompis som är så otroligt lik samantha xD
Jag är jättevaken.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst