Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1267 ggr
PimTheGreat
0

LISETTE!

hur går det med lilla Loke nu???  Han är så söt!Kyss

steffy
0

putt

Alex
0

Vill också veta. Och hur går det med dig? Ska vara jobbigt att ha bebis har jag hört. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

AusaBausa
0

Jag också o lite nya bilder hade varit skoj…händer ju så mkt de första dagarna med dem…

Anna
0

Är också nyfiken. =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cevir
0

Nu vart jag nyfiken ^^

/ Sara & Casper

Marre79
0

Jag vill oxå veta, jag vet ju hur fort de växer o vad mycket det är som händer…tiden räcker inte riktigt till.

joytick
0

Samma här! :D

Jill_Niss
0

Jag med! :D

Alex
0

Puttar upp..;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Ja Lisette hur går det? Är det som du räknat med?
Sover han som han ska om nätterna? Berätta för oss :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

oj han får en egen tråd? =)

har inte tagit så många bilder faktiskt, så det blir väl några som ni säkert redan sett.

jo allt går faktiskt jättebra. han har gått upp 230 gram på en vecka, vi vägde honom igår. =)

nu under påsken har vi haft väldigt mkt att göra, folk som ska besöka o vi har själv haft besök.

lisette
0

han har skrikit jättemycket o vi har inte förstått varför. jag var rädd att han inte fick i sig mat som han skulle, att det kanske var tbc sprutan som började ge bivärkningar.

men eftersom han väger 2700 nu och igår så skrek han inget alls så har vi kommit fram till att hans beteende förmodligen berodde på att han fick för mkt av folk.

så, nu ska vi vara hemma och bara vara med honom.

lisette
0

på nätterna sover han faktiskt jättebra. han vaknar en gång, vid 3-4 tiden, för att få mat. sedan somnar han igen.

han är faktiskt grymt snäll, men jag lär väl få igen det senare.

här är första badet, ni ser ju minen. han verkar inte gilla det direkt.

lisette
0

fast sen kom han på att det nog var ganska skönt ändå..

lisette
0

dagsfärsk bild. han sitter på ridsport med mig… =)

PonnyAnnie
0

sååå söt!!:D

Marre79
0

Vad bra att det går bra Lisette…njut av tiden med honom, den kommer att gå fort. Oliwer är ju snart 4 månader, han har börjat rulla runt från rygg till mage…det går fort!!!

Tarek
0

Åh, vilka godis bilder… Nu får det faktiskt ta och bli september.. Men tänk va fort tiden går. jag tyckte att Casper nyss va så där lite och till hösten ska han kliva på skolbussen utanför huset Gråter

Anna
0

Nämen är det lagligt att vara så söt? =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

CBA
0

Oj så sött…som sagt jag blir NÄSTAN sugen på en till…

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

bubbelbubbel
0

åååh, luktar han sådär bebisgott ?  den doften är oslagbar.

Alex
0

Vad kul att det går bra. :) Jag har funderat ut en liten teori gällande skrikande bebisar.. I alla fall i min familj stämmer det väldigt bra att de som skrek mycket som bebisar blev mycket trevligare som tonåringar än de som inte skrek. ;) Men har ju tyvärr inte tillräckligt med material för att kunna säga att det är så. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Tarek
0

#22.. haha jag skrek som en stucken gris som bebis.. och tro mej, jag var ingen rolig tonåring…Men jag är ganska ok nu "om jag får säga det själv i allafall"

Alex
0

#23 Jaja, ingen regel utan undantag. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Jag var supersnäll som liten, skrek aldrig.. :P Mamma behövde bara lägga mig i vaggan så sov jag på direkten, sedan så när jag vaknade så låg jag tyst tills mamma kom.. :P

Nu är jag fortfarande söööööt och snääääll.. :D

Alex
0

Den köper jag inte Maja. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

reddie
0

Åh, vad han är söt Lisette.
Min kusin fick en liten grabb den 31 mars, får åka dit och snusa lite…

Aourora
0

han ser så mjuk och fin ut :) Det måste verkligen vara roligt för er att vara föräldrar,,och alla är med och undrar hur det går här på ridsport i fokus :P

Between
0

#22 Ja om det har varit så =) Hehe skrek väldigt mycket som liten och skriker mycket nu också^^

Btw Jätte gullig han är, Lisette du måste vara lycklig :) Är det ditt första barn?

Alex
0

#29 Men sluta krossa min jättesmarta och genomtänkta teori nu. :P

Min kusin var förretsen förbi här förut med sin lilla bebis.. Jättesöt var hon. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

gejsa
0

Mmm dom är så söta när dom är små. Bra att det går bra med babysarna.

PimTheGreat
0

Men så söööt han e……. blir så sugen på liten själv…hi hi. Får bort och snusa lite på min systerdotter….

lisette
0

#29 japp det är min första.. =)

roligt att så mång är engagerade i hoonom. var inne på mitt jobb innan, folk blev helt sjuka… =)