Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: hoppning
Läst 1021 ggr
Ida_79
0

Vi har tävlat hoppning*Film*

Tävlade på klubben i Fredags!! Hoppade 70-80cm felfritt båda rundorna.. Super duper nöjd..  Lägger in en film så ni kan titta o komentera om ni vill!!

Kopiera dena länk http://www.youtube.com/watch?v=l-9PscvoWXQ

Ida_79
0

hihihi behöver inte kopiera,det gick ändå!!

Uno4ever
0

Det var ju jätte fin film….

halludu
0

Guuhh va fint..va duktigta ni va:D

Ida_79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 #3  Tackar så mkt.. kommer inte ihåg om jag visat han innan här??

Anna
0

Gud vad kul att det gick bra. :) Såg jättefint ut tycker jag, trevlig häst du har!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

__iE
0

Såg fint ut, han verkade vara pigg på det ^^ :)
Men vad många det var ¨på banan, elr ?

Ida_79
0

#6 Tackar!! Han älskar att hoppa,tycker om att visa upp dej:) Japp det var många på banan som hjälpte till denna dag!!

__iE
0

#7, Det såg man att han gillade ;D Okeyokey ..

bubbelbubbel
0

det såg ju jättefint ut !

LinneaG
0

Tycker det såg väldigt fint ut!

Ida_79
0

Tack så hemskt mkt… Visst har han fin galopp för att vara vbl??

elin
0

såg jätte fint ut!
Tycker du har kanonfin sits och väldigt följsam över hindren.
Din häst ser också väldigt ärlig o lydig ut.
Super fina tillsammans! Grattis :)

/Elin

LinneaG
0

#11 - det tycker jag verkligen, sån lugn och fin galopp!

Aourora
0

Du har lyckats riktig bra med din häst, Grattis Ida! :)

Thorsson
0

fint (:

E_hjo
0

Jäääättefint!!!!    =D

Alexandra13
0

Fint!! ;)

Hur länge har du ridit?

Ida_79
0

Tack alla det värmer att höra…

#17 Jaa du sen jag var 9 år.. nu är jag 28 år… Så det blir en massa år:) Vadå då?

LinneaG
0

Hur har du tränat galoppen med den hästen? Har han gått på trav eller varit travtränad?

Ida_79
0

#19 Han har en sådan fin o rund galopp.. När jag köpte honom för 2½ år sedan så galopperade han snabbt,men han har aldrig travat med bakbenen som en del travare gör!! nu kan han gå samlat i galoppen o göra rena galopp ombyten..  han är inte frysmärkt,han är travtränad till de att han var 3 år.. men inte gått ngt lopp..

mazze
0

Grattis! Mkt trevlig häst =)

Murre_Uddiz
0

Oh, skitfint!! Grattis :) Mkt fint ekipage säger jag då ^^

Oxarra
0

Har oxå ett vbl som jag ägt i 2 1/2 till sommaren. Du kan vara jätte stolt över det ni presterade där och det är ju bara början på allt roligt ni har framför er. Jätte mkt LYCKA TILL i fortsättningen.

Ida_79
0

tack så mkt,blir så glad när jag o hästen får såå fina kommentarer.. Jo jag satsar på o börja tävla lokalt snart o kanske ngn dressyr tävling snart igen.. Tävlade dressyr för ett tag sen men jag o hästen var jätte nervösa o staketet o domaren var skit farliga:) Ska se om jag kan leta upp filmen o visa här..

Ida_79
0

här kommr dressyr tävlingen!! http://www.youtube.com/watch?v=YKg57TgKSo4

reddie
0

Grattis till två lyckade hopprundor!

Ilokay
0

det såg jättefint ut! lungt och harmoniskt! grattis!!

PimTheGreat
0

nu har jag sett filmen… jättefin film!! Grattis att det gick så bra! Han ser jättefin ut pållen!!! Gillade din filmmusik med….)) I rembember love….så fin låt!! Lycka till nu i framtiden!

Ida_79
0

tackar alla!!

emmm
0

Ser så lungt och fint ut! Vår lilla dam gasar gärna lite efter hindrena och det gör att lillasyster får lite prob. att hålla henne. en stark dam detdär!

Har för mig att du tänkte bli medlem i Ridtravarföreningen? Finns Tuborg med i STC om han inte är frysmärkt? Om han inte finns med där så får du inte tävla på deras(RTF) tävlingar..

Ida_79
0

han är inte frysmärkt,men har ett regnr i Danmark.. Men tävlingarna brukar vara sååå långt bort så kan nog inte va med på dom ändå tyvärr:(

emmm
0

#31 Vi har samma problem, skulle inte skada om tävlingaran var lite närmare östergötland faktiskt!

NinaToy
0

Fin häst.. :)

Ida_79
0

#32 Precis.. tror inte det vart en enda inärheten av mej här nere i kalmar trakten,tråkigt:(

Ida_79
0

#33 Tack han e go min bäbis.. hoppas kuna tävla 90 lokat till maj första gången!!