Pumpa upp luftsadel!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Någon som vet vart man kan vända sig för att pumpa upp sin luftsadel? Jag har en Isabell Werth med luftstoppning som nu har blivit sned så den behöver pumpas jämn igen. Hjälp?
Köpte den 3 månader begagnad på sharpman och tror inte den ingår i deras ursprungliga sortiment så jag är inte så säker på att de vet heller!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Är den sned så borde det väl vara läckage också, typ pyspunka på cykeldäck. Eller har bossan töjt ut sig?
Nyfiken på hur man kan fixa det på ett bra sätt.. Får du tag i någon kanske du kan skriva och berätta hur de gör. :)

Jag har skickat ett mail till sharpman trots allt för o se om dom vet nåt, jag har ingen aning om vart jag ska vända mig??
enligt folk inne på buke (tråd från 2007) så kan inte luftsadlar bli sneda i stoppningen. jag går och gräver ner mig nån stans om det är bommen som är sned så vi får slänga sadeln :(
Har heller aldrig hört att luftbossor kan bli sneda, om det inte är något fel/skadat och då är de tinte säkert att det går att fixa. Har aldrig hör att man kan pumpa upp dom igen. Om du inte hittar något annat så kan du ju alltid höra med en sadelmakare om dom kan öppna sadeln och se om det finns något hål för att pumpa upp dom.
Väldigt intressant att höra hur det går för dig!
Medarbetare på westernridning.ifokus

som det ser ut nu blir vi tvungna att skicka in den till sharpman, de förstår inte heller vad som kan vara fel så de vill gärna titta på den. nån som vet hur mycket det kostar att skicka samt hur det går till praktiskt?

borde inte det vara ett garantifall?
#4 bussgods brukar väl vara bra att skicka sådana saker med?!
Medarbetare på westernridning.ifokus