Godmorgon 11 april
Eller, godmorgon och godmorgon. God förmiddag. ;)
**Hur ser eran onsdag ut?
**Mitt påsklov fortsätter och idag ska jag nog rida, härligt väder ute. Annars ingenting speciellt, fixa med hemsidan.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jobbar, ska sedan ut till stallet. Har ryggskott =(
Tur i oturen att pållen är skadad, så han behöver bara bli avborstad och insmorjning av torra hovar.
Är soligt men MKT blåsigt här i Uppsala.
#1 Ajdå, inte bra med ryggskott. Hoppas det blir bättre snart.
#2 Fick det igår i stallet. Gjorde ingenting.
Så det var bara att bita ihop och fixa undan stallsysslorna (tur att det var mockat), ta in pållen för avborst och hovinsmorjnin, släppa ut honom igen, byta till "stadskläder" och knata iväg till bussen. Hade bara alvedon i ryggsäcken, men de hjälper ju inte ett dugg mot ryggskott.

Jag ska rida, det är solsken men blåser rejält, men jag får väl räkna med en studsig kille idag :)
Jag ska inte till stallet idag ;) Ska snart till min kusin o rida med henne :)
Har med påsklov *för 811 ggn* Sen ska jag inte göra så mycket :P

Jag har slö dag. Har varit duktig å har gjort lunch, ska ut till svinto-ponnyn å travhästen. Far ska sedan hämta mig hos travhästen så jag får bil å kan tömma ut mina grejer ifrån travhästen.
Ska sedan hem till mina föräldrar å prata med min syster.
Haha, lagom avancerat dag
Travhäst pålla ska gå promenad, ponny ska vila eller bli tömkörd.
oj snuttan ! ska du hämta alla dina säker, drar du in på allt nu ?
jag ska laga mat sen, och sen åka till jobbet.
var uppe vid niosnåret men valde att stanna hemma från stallet, det blåser så attans mycket. sen gick jag och la mig igen. haha
Jag ska eventuellt till stan och fixa lite nödvändiga grejer.. Om jag orkar. Annars har jag inget mer planerat än idag. Är soligt och blåsigt här med..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag jobbar till 16 och sen om vädret fortfarande är så vackert som nu så ska jag nog ta en prom till ridskolan som ja skulel göra här om dan (men inte fick arslet ur..) och se om hästar är ute och villiga att bli fotade.. ;)

Här stormar det för fullt så har hållit mig inne hela dagen. Ska upp till stallet vid sextiden…
Har vart i skolan 8-16, snark. Min tå fick nyss kramp, den stod rakt upp och skakade :S Det såg jättekul ut men gjorde jätte on, var inte säker på om jag skulle skratta eller gråta.
Kom precis hem från fyra härliga timmar i stallet. =)

Jag fick börja min dag men att jobba över en hel del. Hon som skulle komma kl 9 va hemma med sjukt barn o inga vikarier fanns de. Men lite extra pengar i kassan gör ju inget, synd bara att jag inte hann rida Jätten…
Kvällen ser lugn ut, tänkte försöka tvätta lite innan jag åker på lördag. Men de är återigen storm här o strömmen kommer o går så får se om jag lyckas…
Ska till stallet om några minuter.. :P

idag har jag vart i skolan, var på reningsverk å massa såna ställen…
sen kom jag hem och satte mig här och snart ska jag bada hunden :)

Eftersom jag ska sluta med travhäst-pållan. Ja. Tänker inte hon prioritera sin häst nog för att köpa täcken eller saker den behöver till den är det trots allt inte mitt problem.
Så nu har hon ett enda täcke som ska hålla för regn som inte läcker
Och jag har ungefär 10st till täcken som jag måste göra mig av med :S Har redan flera ute och säljer desutom och har i en omgång tidigare gjort mig av med än fler täcken som jag tog hem tidigare
lalala, hästen har ingen garderob alls längre ifrån att ha tagit upp många hyllor 

Jag har vart i Karlskrona o shoppat lite sen suttit på en buss haöva dagfen (om man lägger ihop timmarna ;)) Sen va jag med en kompis o tränade, så nu orkar jag knappt lyfta mina armar, har inte tränat seriöst på alldels för länge *skämmas* :/ ^^