Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 827 ggr
MiaMaria
0

Fick mms i går

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Titta vad jag fick via mms i går, min lilla plutt!! =)

Dom va och tävlade förra helgen för första gången, red 90 cm och med ett litet pet. Hon som nu äger honom är super nöjd med honom!!

När jag åker söderut till pappa på lördag så ska jag in i Bollnäs o kika när dom gör sin andra tävling och då är de 90 cm och 1 meter som gäller =) Sen när jag varit hos pappa några dagar så åker jag upp till Gävle och ska tillbringa 4 eller 5 dygn i Musses underbara närhet, ska bli så roligt =) Så fler bilder blir de ;-)

MiaMaria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till

Alex
0

Vad kul. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anna
0

Gud vad fin han är! :) Roligt att ni ska träffas.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gejsa
0

Vad roligt att få foton från sin förra häst då och då. Det saknar jag. Vill ju gärna få lite så man ser att dom mår bra.

MiaMaria
0

Ja det är verkligen jätte kul att få bilder och information emellanåt =) Han har ju blivit så vuxen o så vit, snart känner jag väl inte igen honom längre ;-)

reddie
0

jag brukar skicka lite bilder på Reddie till förra ägaren, ofta i samband med jul och sommar hälsningar. Sedan har han sin hemsida där de kan hålla koll på oss.

PimTheGreat
0

gud så kul för dig!!! MAn blir så glad!!! Känner redan nu när Pim bara varit iväg några dagar hur kul det är att höra av dem…och idag skulle jag kanske få se film från Pim och tjejen…KUL KUL KUL

gejsa
0

Jag började ju skicka mejl och berätta om Gobban. Men svaren dröjde och dom var mest som om hon inte brydde sig alls. Tror i efterhand att hon var ledsen eller avundsjuk att jag klarade honom faktist. Så jag avslutade mitt sista mejl med att skriva att jag inte skriver och berättar mer eftersom hon var så ointresserad. Fick ett mejl tillbaka om att hon bärgade ju hö osv. Precis som om man gör det i flera månader. *ler*

PimTheGreat
0

#8 ja det gör man gejsa och dygnet runt också….hi hiFlört

Milli
0

va roligt att det går bra för dom! och roligt att få bilder!

Jag ska försöka skicka iväg ett mejl ngn gång snart till Mirres förra ägare. Han vill att jag skulle skicka ett mejl efter ett år eller så, har ju inte riktigt gått det än men :P

gejsa
0

#9# Ja, jag menade ju det. *ler* Det var ju en dålig förklaring tycker jag. Så jag svarade henne inte. Och hade hon verkligen varit nyfiken och velat veta så hade hon ju mejlat eller ringt efter en tid men inte ett ljud har jag hört. Hon vet inte ens om han lever än ju. Visst är det konstigt? Hon hade honom i 15 år från födseln. Utan att ens vilja veta hur det går. Hon gav honom gratis till mig också. Hon vet inte ens hur jag bor eller är med mina hästar. Jag hade aldrig gjort så med någon av mina hästar.

bubbelbubbel
0

roligt miamaria att ni har så bra kontakt, och att dom är nöjda med honom ! måste vara lättare att sälja till en sån familj där man är välkommen att hälsa på och sånt, utan att det ebbar ut, än att sälja till nån som inte bryr sig. :D

PimTheGreat
0

#11 låter mkt märkligt i mina öron. Klart man vill veta hur sina hästar har det…… jag ska redan upp till Pimmen och hälsa på på lördag. gått en vecka då….. visst sen blir detk anske längre mellan gångerna när man ser det går bättre men aldrig att jag släpper kontakten…… förstår inte hur de folken känner. Ens barn försvinner ju från en…..så känner jag.

mazze
0

Vad kul MiaMaria! Han ser så mysig ut…