Presenterar mig! :)
Har varit inne och skrivit lite inlägg och kommetarer några gånger i veckan men inte speciellt mycket, och nu ska jag bli aktivare - hästar är trots allt mitt största intresse! Tänkte presentera mig själv lite så ni vet vem jag är. (;
Jag heter Cis och bor i utkanten av Skellefteå. Tolv, snart tretton år gammal. Fotar rätt mycket och favoritmotivet är såklart djur! Har för tillfället två underbara katter, två marsvinsflickor, tre kaniner på foder, en ponny (läs nedan) och har nyligen tingat en liten hermelintjej som kommer om några veckor.
Jag har som sagt även en ponny - Coca Cola heter hon. Världens finaste enligt mig! Svart med stjärn och strimma, triangelmärkt och en otroligt duktig hoppare. Väldigt pigg att rida men annars otroligt trevlig och snäll. Har ägt henne i 2 år nu, hon blir 12 till sommaren. Utan stam, importerad från Danmark.
Önskar mig själv välkommen (;P) och hoppas att jag kommer att trivas här bland er andra hästnördar! :)
Oj - blev långt, som vanligt. Ni får väl stå ut med mina långa och osammahängande inlägg! ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Hej och välkommen Cis!
Själv är jag rätt ny här, men har redan blivit ifokus-beroende ;)

Välkommen! :)
hej å välkommen
Välkommen hit Cis! :)
Hoppas du kommer trivas här på ridsport :)
/ Sara & Casper
Välkommen hit :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
välkommen :)

hejsan, o välkommen hit

Hej och välkommen till sajten.
härligt med fler norrlänningar! är själv tidigare en gammal SRK-are, men bor nu i umeå och är en surf-are!

Välkommen! :D

Vilken fin bild :) Vad har du för kamera?
Jag trodde det stor Cecila e: Coca cola först :p Blev något förvirrad ;)
välkommen välkommen ! hoppas du kommer trivas hos oss ! :)
/karoliina, Medarbetare.
Välkommen. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Välkommen hit. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

välkommen!
#1 man blir lätt det… ;)

11# Innan jag skaffade Cola red jag också SRK! Vad skoj att du också ridit där.
13# En Panasonic Lumix FZ-50. Fast det är inte kameran som gör fotot, haha. Den är helt okej, lite dålig på att ta rörelsebilder dock. :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Välkommen!!