Idag försvinner jag ^^
Hejhej, :)
Japp. idag försvinner jag :) Åker till Gran Canaria i en vecka och kommer därför inte ha tillgång till en dator ;)
Kommer åka med familjen, kommer bli så himla skönt att komma bort från skolan och Sverige en vecka! :)
Fast självklart kommer jag sakna mina söta små vänner och självklart er här på ridsport ^^
Hoppas ni kommer få en lika skön vecka jag kommer få!! :)
/ Sara
/ Sara & Casper
Ha det så roligt Sara! Kommer sakna dig i skolan.. *buääähh*
Hehe sakna mig inte för mkt Rubi ^^
Hoppas ni kommer få det bra utan mig :(
/ Sara & Casper

Ååh, härligt ! :D Ha det så kul :)

Härligt! Ha det så bra.
Åh vad härligt! Ha så kul och sola lite åt mig också. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
ha det så skojj ! :D
Nu är jag äntligen hemma igen, :)
Känns faktiskt skönt att få sova i sin egen säng.
Sängen jag hade där var hemsk!! Jag behövde bara tänka så knakade den typ :S Den lät hemskt!
Dock vart jag också förskyld på vägen ner dit, =/ Snorade som en tok hela resan :( Och så fick jag blåsor mellan tårna av flipfloppen. :(
Det var mkt otur, men det var en underbar vecka med mkt sol och bad och otroligt god mat :D
Sen måste jag berätta om en mkt märklig mann som jag och min familj såg på stranden en av dagarna. Han var rätt så lustig faktiskt ;P
Han hade nästan som en tajt dress på sig, blå och svart var den, sen hade han en vit keps, en par solglasögon och ca 7 mobiler i ett bälte och även en mp3/iPod eller nåt och gick runt och lyssnade på musik. Till musiken gick han och tokdansade längs hela stranden..gjorde massor av Michael Jacksson rörleser och bara allmänt hoppade omkring :P Kanske inte låter så kul, men han såg så sjukt rolig ut med tanke på att han gick helt själv och var i ca 60-70 års åldern :P
/ Sara & Casper

Välkommen hem :P ;) härligt med värme :)
HAHAHAHA, det hade jag velat se ^^ x'D
Tackar ^^
Man kunde inte låta bli att skratta åt honom, för han verkligen levde sig in i den musik han lyssnade på..vad det nu kan ha varit ;P
/ Sara & Casper
Åh, har det så skönt! :)
Var på Gran Canaria i höstas, blev magsjuk andra dagen.. Hoppas du slipper det. Vart på ön ska du? Jag var i Puerto Mogan, jättemysig barn- och pensionärstad ;)

#10# Hon har ju redan varit där…….
Välkommen hem och tillbaka till mysiga Sverige då.
#11 Oj, duktiga jag som inte kollar på datum och tidigare inlägg
..
det låter ju som ni haft kul cevir !
du tog inget kort på den märkliga mannen ? ;)

åh, va skönt.. Vi va nere i början på Mars i Maspalomas.. Vart va du??
Oh vad skönt ^^ Där var mamma och pappa innan jag och mina systrar kom ner :) Vi åkte tre dar senare än dom :)
Vi var på Las Palmas :)
/ Sara & Casper