Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 624 ggr
NinaToy
0

Glad. :) -tävling.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tävlade idag! Först en välkomsthoppning i LA, nollade och fick rosett, sedan första kvalet i LA. Kom 11a av 67 startande, så det ser just ut inför lördag och söndag! :D det är 27 stycken som går till a-final.
Kval 2 imorron går i LA+5 cm och B-finalen går i LA och a-finalen i MSV B. :)

gejsa
0

Vad roligt grattis.

NinaToy
0

tack gejsa! :)

__iE
0

Skojigt :D Grattis o Lycka till sen :)

Anna
0

Grattis och lycka till :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

NinaToy
0

tack! :D

MiaMaria
0

Grattis och lycka till med resten av starterna!! =)

bubbelbubbel
0

så roligt ! lycka till !

NinaToy
0

Hoppade en LA+5 idag, ahh läskigt högt. :P haha. Var nolla ända till sista hindret. :P Var ett räcke med vattenmatta under, som många reagerat på, red som vanligt för Bino brukar aldrig reagera på vattenmattor osv. Så börjar han sacka i galoppen, jag smäller till han på bogen och driver som bara den men han stannar ändå. :P kommer igen och han hoppa GALANT över! 4 fel på sista hindret. :P så kan det bli ibland, är ändå glad eftersom ett par hinder låg på 120… Och mina resultat räcker till en A-final imorron! :D

bubbelbubbel
0

även dom bästa tvekar ibland :D
Skönt att det ändå gick bra och att ni kommer vidare !
och jag håller med dig, läskigt högt….

Tarek
0

Grattis grattis och lycka till i morgon!!

NinaToy
0

Hoppade a-finalen idag! En MSV B som var i bedömning A:1a. Och vet ni vad vi gjorde?! VI NOLLADE GRUNDEN! Jag var sååååå glad. :D Sen i omhoppningen fick vi ett pet på ett räcke, men vad gör det? Vår andra MSV B! :D Film kommer snart. ;)

jn84
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tävlade också idag! Fast inte alls lika seriöst och högt. Generad

Hoppade en klubbtävling i 60 och 70. 60n gick kanonbra och var så stolt över min pålle! Kom tvåa (av tre och den tredje vägrade ut sig) ;)

70n gick också kanon i grunden! Och bestämde mig för att satsa lite mer i omhoppningen och red på ordentligt. Ingen höjdare. Det slutade med en rejäl duns i väggen.. Men inte pållens fel, bara mitt! Men ont gjorde det!! Skrikandes

Bilden är från en tidigare clearround

NinaToy
0

Vad kul! Det är roligt näör det går bra. :)

mazze
0

Grattis Nina Toy!

NinaToy
0

tack, mazze! :D

MiaMaria
0

Ohhh stort grattis!! =)