Glad. :) -tävling.

Vad roligt grattis.

tack gejsa! :)

Skojigt :D Grattis o Lycka till sen :)
Grattis och lycka till :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

tack! :D

Grattis och lycka till med resten av starterna!! =)
så roligt ! lycka till !

Hoppade en LA+5 idag, ahh läskigt högt. :P haha. Var nolla ända till sista hindret. :P Var ett räcke med vattenmatta under, som många reagerat på, red som vanligt för Bino brukar aldrig reagera på vattenmattor osv. Så börjar han sacka i galoppen, jag smäller till han på bogen och driver som bara den men han stannar ändå. :P kommer igen och han hoppa GALANT över! 4 fel på sista hindret. :P så kan det bli ibland, är ändå glad eftersom ett par hinder låg på 120… Och mina resultat räcker till en A-final imorron! :D
även dom bästa tvekar ibland :D
Skönt att det ändå gick bra och att ni kommer vidare !
och jag håller med dig, läskigt högt….

Grattis grattis och lycka till i morgon!!

Hoppade a-finalen idag! En MSV B som var i bedömning A:1a. Och vet ni vad vi gjorde?! VI NOLLADE GRUNDEN! Jag var sååååå glad. :D Sen i omhoppningen fick vi ett pet på ett räcke, men vad gör det? Vår andra MSV B! :D Film kommer snart. ;)

Jag tävlade också idag! Fast inte alls lika seriöst och högt. 
Hoppade en klubbtävling i 60 och 70. 60n gick kanonbra och var så stolt över min pålle! Kom tvåa (av tre och den tredje vägrade ut sig) ;)
70n gick också kanon i grunden! Och bestämde mig för att satsa lite mer i omhoppningen och red på ordentligt. Ingen höjdare. Det slutade med en rejäl duns i väggen.. Men inte pållens fel, bara mitt! Men ont gjorde det!! 
Bilden är från en tidigare clearround

Vad kul! Det är roligt näör det går bra. :)

Grattis Nina Toy!

tack, mazze! :D

Ohhh stort grattis!! =)

Tack så mkt MiaMaria! :D
http://s38.photobucket.com/albums/e112/ninatoy/?action=view¤t=NinaochBino-1.flv