märkligt.
det är 8 plus ute, och dra på trissor, det snöar ?
iaf kommer det vita flingor från himlen….
det är märkligt om nått !

Snöar? Burr… =)
ja ser me d..kallt

Samma här. Vi satt ute på altan (är inglasad) och så var det ca 7 plus ute så kom det vita små flingor dalande ner från skyn. Men det var bara lite grand. Fick ni vitt på marken och så?

Hos min snöar det med, fat de e snö blandat regn.
näpp, det smälte innan det han landa..
Oj hihi det lät ju spännande. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Här har det också varit lika märkligt väder. 9 plus ute, sol, storm och hagel/snö.

Här snöregnade nyss för ca 30 minuter sen, jag som trodde det va regn tills jag kom hem :/ *gråta* ^^

tror de snöa här på dagen också
nu är det bara frostit ute men solen skiner förfullt snöade igå men d hann inte lägga sej:D
Igår va de,hagel,snö,sol,storm å 4+ :)
Iadg 4- å solsken.. lite blåst…
(Jag bor i norrland (härjedalen) )

här snöade det igår, och sen när jag cyklade hem så haglade det och regnade istället…

här är det -grader =(
Det ska tydligen snöa här inatt, och bli nollgradigt imorgon, så det lär ligga kvar..:/
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Kommer inte på vad det heter just nu men det snöar men sånna där hårda snöflingor som inte smälter!
#15 hagel kanske ? 
Här snöar det nu också! (jönköping). Skumt alltså… Men det lär inte ligga kvar.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Snöa typ 25 sekunder i stallet idag :P
Har snöregnat större delen av dagen, men nu lägger sig snön. Jag som vill ha sommar! 
här ligger det med snö, inte mycket men lite.
HÄR ÄR DET VITT PÅ TAKEN NU
Fy fasiken.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
*suck* jädrans aprilväder!!!
Här ligger det också snö på backen nu..:/
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Oj, har ni haft snö i dag!!! Vi har haft sol hela dagen nästan. Men det är inte så där jättevarmt ute ändå. Fast jag har hört att vi ska få snöblandat regn ev snö i natt och i morgon så vi får nog också lite ändå. Suck! Och nu som det är så torrt och fint i hagarna. Gubben min har harvat i hagarna i dag och jag har krattat bort gammalt hö och hösilage från vintern.