Till Salu *Film*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Connemarahingst till salu :)
// Ida Bergefur - Angelus Stuteri
Jättefin kille, och han hade ju tur som klarade sig med alla omständigheter!
Men måste bara "påpeka" att det är hög tid att sära på honom från mamma. Även om man inte ser dem betäcka, så är det lätt att vara efterklock när det blir "hejsan hoppsan" sen 
Lycka till med försöljningen i.af! Ett ungefärligt pris i annonsen är nog av intresse för flera.
Hakuna matata!
Tack så mkt :)
Han går inte med sin mamma. Hans mamma står nere på Gotland just nu och de har separerades i Januari. Den andra hästen i hagen är min 2-åriga valack.
Priset ges endast ut vid visat intresse :)
#2 Me gud vad dum jag känner mig… Tyckte "bestämt" att det där var färgen på mamma, men nu när du säger det så är hon ju såklart skimmel… Man blir väll lite "blind" när man ser så många andra som gör misstaget (i.af här omking O_O).
Måste bara säga att jag alltid blir lika kär i så mörkbruna hästar
*rawr*
Hakuna matata!
haha.. alla ser fel ibland :) Jo, Julietta är skimmel. Riktigt, riktigt skimmel.
2-åringen är halvbror till Julietta faktiskt :) Syns dock inte. e: Gräns Roeson u: Stockmossens Julia ue: Möllans Castro.
Och jag är tvärt om! Skimmlar och skäckar och isabeller och gulbruna är såå fina. Mörkbruna känns lite vanligt. Men Sparven är givetvis söt ändå :) Hade dock helst sett att hans hagkompis där hade fortsatt vara gulbrun *snyft*