Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutbildningträning
Läst 1480 ggr
[muff]
0

Ridläger 2011

Någon som har tips på ridläger nu i sommar? Helst uppåt mot mitten-norra sverige, men gärna neråt också :D

visste inte vilken grupp jag skulle ta, någon får byta om det blev fel ^^

ella99bella
0

oki vet inte vart det här ligger riktigt men börjedals  ett roligt och givande ridläger!kanske inte nåt för värsta elit ryttaren men ett ha kul läger o sen va det bra ridning åckså enligt mig!Skrattande

Mvh/Ellen<3Glad

selfrejection
0

2 mil norr om Sundsvall ligger en gård som har islandshästridläger. Jag har min häst där och har jobbat på lägrena under två somrar men kommer inte göra det i år. Gården heter Riiby Gård Islandshästar.

Neiah
0

Härnösands ridläger skulle jag tipsa om! Har varit där 3 sommrar irad, dock inte dett år då ingen jag känner skulle dit.. Men det är ett super mysigt läger ^^

#2 Då måste du ha varit på THF några gånger? Rider själv där (:

vegi
0

Karlshem, ligger på ekerö så det är nära :) har själv varit där 5 år i rad och förra sommaren hyrde jag sommarponny därifrån :)

selfrejection
0

#2 Jodå, är uppvuxen i Bergeforsen. Red där när jag var liten plutt, men bytte till Riiby runt 9års ålderna :)

Neiah
0

#5 Jag har bara ridit på Riiby en gång, Lykkur trr jag han hette. Super trevlig häst iallefall & skulle gärna göra om det! Alla är så snälla där borta ^^

selfrejection
0

#6 Han är privathäst nu, men kvar på gården :) Du får komma på tur någon gång! :)