Vårkänslor hos hästarna?

Ojoj vilka bilder!! Du är verkligen ute i rätt ögonblick =)
Oj jag säger då det! Vårkänslor så det skriker om det. Kepson verkar inte vara höjdrädd… ;)
Får man fråga vad det är för objektiv du köpte och vilka inställningar du hade? :) Ser ut att ha varit bra ljus vilket alltid ger mycket finare bilder…
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
jättefina bilder som vanligt, Rubi:):). får man boka dig till den 25e?? Tävling i håbo då :).

igår rajsade våra hästar i stallet. de sprang så snabbt att den stora hästen(174) trillade. alla i stallet stod och tittade på hästarna, bara att när hästarna skulle vända så skvätte det lera 20meter(så vi fick passa oss från och bli prickiga).
Tack tack tack =D
#5 Jag fotade enbart på "sport"inställningen, hade inte tid att hitta passande manuella inställningar (har inte riktigt kommit på när man använder vad ännu :P). Jag har ett likadant Tamron som du (70-300mm) fast till Canon istället :)
#6 Det ska nog gå bra ^^
#7 Haha oj! :P Dom andra hästarna i hagarna blev helt skogstokiga och rejsade som galningar. Jag är glad jag inte stod i närheten av dom hagarna för då hade jag väl varit brun istället av all lera.

#8 Aah I see :) Förstod nästan det, kvaliteten och så påminde om det jag brukar få med mitt objektiv. Nu ska jag bara invänta de soliga dagarna så blir det nog bättre bilder.. (eftersom den har liten bländare blir det ju lätt mörka bilder). :) Jättehärliga bilder iaf på två underbara hästar!
MVH Anna

Fina bilder ! :D Bilden i #1 såg lite kul ut ;D
Astra är såå fin ! :P

Du är en bra fotograf!
Ettan är en kul bild :)

Vilka härliga bilder!
ja det måste verkligen vara vårkänslor :D
#11 Jaa precis =P Pappa hade tittat lite på liknande objektiv med större bländare, fast då kom det ju till några tusen extra, så han beslöt sig för att hålla sig till vad som stod på min önskelista =P
#16 Hihi japp ^^ Jo det är synd att man får betala mer för större bländare, suck. Får bli nåt för framtiden…

Underbart…… =)
Åh vilka fina bilder! =) haha #1bilden var för härlig =D

#1 Var rolig…vilken fullträff med kameran :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Vilka underbara bilder! Och nog är det vårkänslor..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Snygg stegringsbild.

Ettan var cool! :D FinA bilder! :D

#1 Snygg bild 

Idag när jag var på nationell dressyr i jönköping så var jag ute när det var 40-minuters paus och fotograferade ridskolehästarna i hagen. SNACKA OM VÅRKÄNSLOR! I en hage var det ca tio stycken stora hästar som kutade runt som galningar. Gruset sprutade under dem och de sprang runt runt för att sedan busa och sparka mot varandra. Så härligt att se att ridskolehästar som kanske inte har det roligaste livet annars, kan släppa loss och ha kul i hagen.