Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 525 ggr
Emelie-G
0

Lite kul

Var med medryttarhästen och ägaren på tävling idag. De kom femma i LC, Martin (ägare) red kanonsnyggt, många som kom fram till oss efteråt och sa att hade det varit stilhoppning hade han vunnit stort :) Och Nisseman var jättefräsh, längesen jag såg honom så, väldigt kul!
I LB blev det två nedslag, men med tanke på att det var första gången de hoppade LB tillsammans var det inte så dåligt resultat.

Nu till det lite roliga (att det gick så bra var självklart också kul, detta är lite mer komiskt), speakern sa innan LCn; Och så välkomnar vi Martina in på banan! Räcka ut tungan

Anna
0

Åh vad roligt att det gick bra för Nisse och Martin. :) Nu vill jag se bilder Emelie, förstår du väl. Oskyldig <3

Haha ja, så kan det gå när folk tror att det är fler tjejer än killar som rider. ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Emelie-G
0

Kameran ligger två trappor upp och jag har fryst fast i datorstolen, lägger in bilderna imorgon ;) <3

Haha ja, det är lite könsdiskriminering faktiskt.

__iE
0

Kul att det gick bra för Martina Oskyldig Hahha, nejmen ^^ Martin

bilder ? :D

Emelie-G
0

#3 Hahahaha. Okejdå, springer upp och hämtar kameran, bilder kommer inom kort ;)

__iE
0

Oskyldig ;D

Emelie-G
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Galopp galopp på framridningen.

Emelie-G
0

Första språnget blev inte särskilt stilfullt ;)

Emelie-G
0

Så ska det se ut!

(förminskade bilden lite för lite, därav kvalitén Flört)

E_hjo
0

Suuperfint!!!!!!!  =)

Emelie-G
0

Nisseman med rosett och klubbtäcket =)

Bilden blev lite felexponerad, känseln i fingrarna var halvt borta så det fick bli som det blev ;)

Anna
0

Han ser ut att vara waaaay more musklad nu än på sommarbilden på honom. ;) Fint som vanligt :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

__iE
0

Duktigt, du orkade förflytta dig ^^

Fina bilder, hästen ser pigg ut - fin :D

Emelie-G
0

#11 Jo, han har lagt på sig en hel del! :) Skönt att få det bekräftat från en "utomstående", var inte säker på om det var önsketänkade eller ej, man blir ju lätt hemmablind.

Tack :) Tävlingsmiljön var inte så rolig fotomässgt, fans en fläck på typ 10m utan bilar eller hus, och typsikt låg paddocken så den fläcken var i motljus större delen av dagen .__.

#12 Haha, jag är imponerad över mig själv som orkade gå hela två trappor upp och sen ser igen! ;)
Tack :) Han är så härlig att hoppa, verkligen tänder till på hinder. Bara att styra honom någrlounda rakt mot hindet och hålla om så fixar han det resten själv :)

Between
0

haha taskigt^^

Emelie-G
0

#14 Ja, fast komiskt Flört.