Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 445 ggr
PimTheGreat
0

idag kl 14.00

kommer det en från Alvesta och ska titta på Pimmen…. *nervös*

gejsa
0

Oj då, håller tummarna att allt går bra då. Hmmm här finns ett stort ridställe med ridhus som heter Alvesta.

davidia
0

hoppas att allt går bra denna gången då!!!!

PimTheGreat
0

#1 kom inte ihåg vad stället heter ´men det skulle tydligen vara en TOPPENställe för hästen. Jag ska åka med upp efter och kolla idag om de vill ha hem honom.

#2 ja…får hålla tummarna

bubbelbubbel
0

alvesta är inte långt borta, det är ett rätt litet ställe har jag fått för mig. haha, iaf är tågstationen liten :P

Anna
0

Hoppas allt går bra :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Loa-bg
0

Hoppas det går bra!

#4 haha, det är ungefär allt jag vet om Alvesta, tågstationen!

reddie
0

Håller tummarna att det går vägen denna gång. Jag börjar fundera om det kanske är meningen att han ska stanna med dig.

__iE
0

Hur har det gått ? Hoppas det har gått bra :)

DojoKelder
0

du måste berätta hur det gått senare!! såg att du hade ringt!

PimTheGreat
0

Nu är jag hemkommen. Det har gått bra och Pim är nu i Lekaryd (har jag för mig det hette). många hästkompisar och han är omringad av ungdomar som pysslar om honom. Om tjejen som har honom på foder  kommer reda honom i hantering och ridning det får tiden utse. De har honom just nu på prov i 2 mån sen ska vi träffas igen. Föräldrarna är med mycket i stallet och tjejen i sig och föräldrarna var mkt lugna och jag fick förtroende för dem. Hanteringen är ju inte samma som jag gör men jag har gett råd och sagt de får ringa mig om problem uppstår. Så länge Pim mår bra och sköts så är jag nöjd. Han är "pensionerad" herre och ska bara ha det lugnt och gott nu och det tror jag han kommer få. Känns så…. men GUUUUD var hemskt det var att komma till stallet direkt efter…. skulle ta in hästarna och göra klart och Pims box gapade tomt…..fy F*n….jag är helt tom i kroppen och känns om om jag svikit honom….. vill ha hem honom igen men måste tänka på han och inte mig!!!!!

Jill_Niss
0

Jobbigt :/ men han får det nog bra ska du se :)

PimTheGreat
0

#11 hoppas det verkligen….. känns hemskt nu

Jill_Niss
0

Gud ja, jag skulle aldrig själv klara av en sådan sak. Men det var starkt gjort av dig :)

PimTheGreat
0

#13 allt var lugnt och kändes bra tills jag var halvägs hem. Då forsade tårarna ner…….blev helt slut i kroppen. ännu värre i stallet sen…..Gråter….hoppas det går över imorgon. de skulle skicka kort till mig..

__iE
0

Det kmr nog gå bra ska du se :) Hoppas verkligen att han trrivs nu :D

Anna
0

Vad jobbigt det måste kännas. Men tänk på att han har det bra! :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gejsa
0

Usch, vad jobbigt för dig Pim. Hoppas verkligen att allt går kanonbra bara nu. Vi får hålla tummarna.

me_minie
0

Du gjorde de ju för hans skull… Jag tror nog han får de jätte bra där..

Jag vet hur de där känns.. Men vännen de blir bättre.. KRAMA

PimTheGreat
0

bara så orolig att de inte sköter om honom ordentligt….svårt att lita på andra…..*suck*