Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 1198 ggr
WinterPrince
0

(K) Svart träns storlek Cob

Hej!

Jag är på jakt efter ett begagnat träns i storlek cob. Måste vara svart med silverspännen och engelsk nosgrimma. Vill inte lägga mer än 200kr.

Pannband är inte nödvändigt då jag behöver storlek full i det. En fördel om tränset är lätt att matcha ihop med ett nytt pannband.

Ett helt vanligt träns alltså, någon som har ett till övers?

[Emma-Rhino]
0

Hej.

Jag har själv inget men undrar om det är priset som gör att du vill ha begagnat?

Såg nämligen att du bor i Braås och Börjes i Tingsryd har många träns runt 200lappen. Köpte själv ett till Leffe där för 189kr.

Finns även som webshop.

WinterPrince
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Anledningen till priset är just att jag måste köpa ett extra pannband till. Vill inte lägga 500 spänn och sen ytterligare 200kr på ett pannband.

Hittar inget svart träns under 200kr som skulle funka. Det enda jag hittade hade vita sömmar på nosgrimma och pannband, vilket gör det svårt att matcha.

CaptainBunchie
0

Låter ju som du har en häst som är som min, cob i tyglar och själva tränset men full i pannbandet (ev större cob) :) Det är synd att man inte kan beställa träns och pannband i olika stl :(

Har tyvärr inget träns som jag kan sälja då  jag snarare behöver köpa ett nytt då han råkade träna sönder ett :s

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Eveline
0

Attans att det är guldspännen på det jag har, annars har jag ett nytt oanvänt cob.

Em--ma
0

hööks har ju ett helt simpelt träns för 189 :- ifall ingen säljer något :P
här

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

WinterPrince
0

#4 Har du matchande tyglar till så skulle det vara intressant.

#5 Inte alls tokigt! Får titta på det nästa gång jag är på Hööks.

Eveline
0

Jepp. jag har matchande tyglar. Det är inget specielt sådär köpt i realådan på Börjes :)