Hockey
Någon mer än jag som sitter som klistrad framför tv/radio i kväll o följer sista matchen mellan HV71 och MoDo??
Jag sitter som klistrad o hejar såklart på MoDo ;-) Periodpaus nu, MoDo leder ju med 0-2 så =) Svettigt värre! Ont i händerna o halsen får jag oxå av allt klappande o hojtande *visslar*
johan sitter här på nålar, han hoppas att hv förlorar, han har ett par jobbarkompisar som är sjuuukt besatta av hv, dom pratar inte om hv förlorar…skitkul!
mamma o pappa :P haha

inte jag men har däremot en pojkvän som sitter klistrad ^^,
har varit jobbiga tider nu när hans färjestad åkte ut, värst för mej som får ta smällen XD
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#3 Klaga inte om det är pojkvän.. Här har jag en far som är lite lagom besatt av Färjestad.. Lika jävligt varje år om de inte vinner SM-guld. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#4 haha ja, det vore lugnast för husfriden om dom vann ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Klart Modo ska vinna!! =) Inte några färjestadare här inte, dom är borta för läääänge sen ;-)
Bubbel - Haha, pratar inte ens?? Pojkvänner håller iaf på rätt lag ;-)
#6 Nja, så långt borta är de inte.. På andra sidan älven för det mesta. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Och jag håller på Hv!
#jag me du ä inte ensam:D men egentligen hejar jag inte på nån men jaja..isf hv:D

FINAL FINAL FINAL!!!! Nu ska Linköping spöas!! ;-)

Ha ha vad då, vad är ishocky för något?
HEJA BRYNÄS!!!!
=P
FRÖÖÖLUUUNDA! 
Lite komiskt, Gbg Horse Show lades tidigare för att Frölunda skulle kunna spela sina finalmatcher i Scandinavium. Nu kommer de inte ens till slutspel ;)

#11# Tänkte lite så jag med. ;) haha.
Aooooo ja hejjade ju på HV! Men aja! Spelar noll roll för mej.. ;) Nu hoppas jag bara att Linköping vinner så man slipper skämmas, eftersom dom slog ut Luleå! :P *Hejja lule*

MODO MODO FINAL!!!!

#14# Ha,ha ja, sport det tittar vi inte på här hemma. Tack och lov. Är uppfödd med en pappa som satt och tittade på allt och skrek nej, jo, jaaaa hela tiden.

Nej men Hanna inte kan du väl heja på Linköping heller, du är ju till hälften norrlänning ;-)

Nu e de dax igen!!! *biter av mig naglarna* HEJA MODO!!!

Äh, hockey är ju sååå tråkigt ! ^^
hahaha, :P tkr att de som spelar å bråkar e så tröttsamma :P Värsta bäbisarna!! Barnungar , verkligen börja göra illa varann o tjaffsa lixom :P
Jag älskar hockey :D Men just nu går de inte så bra för Leksand… Men de e bara o ta nya tag me ny tränare :)
Hoppas MoDo vinner :)

Nya tag på fredag…

jo gick inge vidare för modo =/
LHC, LHC LHC!HEJA!! LHC är dom bästa! hejahejaheja;P hahaha=D

Ny match i kväll, hemma is 
Skulle egentligen åkt upp till Ö-vik o kikat men jobbet ställer sig i vägen…

Yes, vinst igår. Synd att du inte kunde åka, verkade vara bra tryck i hallen.

Ja jag va oxå på väg upp men jobbet ställde sig i vägen, ångrar verkligen att ajg inte tog semester o åkte =)

Jag är fortfarande alltför nere sen färjestad åkte på däng så jag kan inte se på något som har med hockey att göra