Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 794 ggr
MiaMaria
0

Hockey

Någon mer än jag som sitter som klistrad framför tv/radio i kväll o följer sista matchen mellan HV71 och MoDo??

Jag sitter som klistrad o hejar såklart på MoDo ;-) Periodpaus nu, MoDo leder ju med 0-2 så =) Svettigt värre! Ont i händerna o halsen får jag oxå av allt klappande o hojtande *visslar*

bubbelbubbel
0

johan sitter här på nålar, han hoppas att hv förlorar, han har ett par jobbarkompisar som är sjuuukt besatta av hv, dom pratar inte om hv förlorar…skitkul!

Murre_Uddiz
0

mamma o pappa :P haha

Peppe
0

inte jag men har däremot en pojkvän som sitter klistrad ^^,
har varit jobbiga tider nu när hans färjestad åkte ut, värst för mej som får ta smällen XD

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Alex
0

#3 Klaga inte om det är pojkvän.. Här har jag en far som är lite lagom besatt av Färjestad.. Lika jävligt varje år om de inte vinner SM-guld. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Peppe
0

#4 haha ja, det vore lugnast för husfriden om dom vann ;)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

MiaMaria
0

Klart Modo ska vinna!! =) Inte några färjestadare här inte, dom är borta för läääänge sen ;-)

Bubbel - Haha, pratar inte ens?? Pojkvänner håller iaf på rätt lag ;-)

Alex
0

#6 Nja, så långt borta är de inte.. På andra sidan älven för det mesta. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

netagirl
0

Och jag håller på Hv!Gråter

halludu
0

#jag me du ä inte ensam:D men egentligen hejar jag inte på nån men jaja..isf hv:D

MiaMaria
0

FINAL FINAL FINAL!!!! Nu ska Linköping spöas!! ;-)

gejsa
0

Ha ha vad då, vad är ishocky för något?

RubHel
0

HEJA BRYNÄS!!!!

=P

Emelie-G
0

FRÖÖÖLUUUNDA! Oskyldig

Lite komiskt, Gbg Horse Show lades tidigare för att Frölunda skulle kunna spela sina finalmatcher i Scandinavium. Nu kommer de inte ens till slutspel ;)

NinaToy
0

#11# Tänkte lite så jag med. ;) haha.

Hannapanna
0

Aooooo ja hejjade ju på HV! Men aja! Spelar noll roll för mej.. ;) Nu hoppas jag bara att Linköping vinner så man slipper skämmas, eftersom dom slog ut Luleå! :P *Hejja lule*

reddie
0

MODO MODO FINAL!!!!

gejsa
0

#14# Ha,ha ja, sport det tittar vi inte på här hemma. Tack och lov. Är uppfödd med en pappa som satt och tittade på allt och skrek nej, jo, jaaaa hela tiden.

MiaMaria
0

Nej men Hanna inte kan du väl heja på Linköping heller, du är ju till hälften norrlänning ;-)

MiaMaria
0

Nu e de dax igen!!! *biter av mig naglarna* HEJA MODO!!!

__iE
0

Äh, hockey är ju sååå tråkigt ! ^^

Murre_Uddiz
0

hahaha, :P tkr att de som spelar å bråkar e så tröttsamma :P Värsta bäbisarna!! Barnungar , verkligen börja göra illa varann o tjaffsa lixom :P

Rubiinen
0

Jag älskar hockey :D Men just nu går de inte så bra för Leksand… Men de e bara o ta nya tag me ny tränare :)

Hoppas MoDo vinner :)

MiaMaria
0

Gråter Nya tag på fredag…

Between
0

jo gick inge vidare för modo =/

Mixxan
0

LHC, LHC LHC!HEJA!! LHC är dom bästa! hejahejaheja;P hahaha=D

MiaMaria
0

Ny match i kväll, hemma is Oskyldig

Skulle egentligen åkt upp till Ö-vik o kikat men jobbet ställer sig i vägen…

reddie
0

Yes, vinst igår. Synd att du inte kunde åka, verkade vara bra tryck i hallen.

MiaMaria
0

Ja jag va oxå på väg upp men jobbet ställde sig i vägen, ångrar verkligen att ajg inte tog semester o åkte =)

Tarek
0

Jag är fortfarande alltför nere sen färjestad åkte på däng så jag kan inte se på något som har med hockey att göra Gråter