Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettislandshästar
Läst 3791 ggr
may-britt
0

Tevling

Eldfari  tevlet lett tevling i  dag

kult

Alex
0

Vad roligt, gick det bra? Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

may-britt
0

ja det var rolig ja  det kunne värt bedre jag startet bare en klasse sen jag ville ta det lungt med honom så  startet i  tölt valgfri tempo och  han fikk en 4 for tölten jag var litt skuffet sen jag tykte han gikk jåtte bra i  tölten dommer sa at han hadde en flott tölt men hon mente han kunne gått snabbere men jag vilel inte at han skulle flyge rundt  og tappe sin form så  jag la honom i  midels tempo tölt

sen det er hva han er blitt trenet i men for eldfari sin skyld var jag nöyd han var jåtte kul med musikken sen han har aldri  värt på  så  stor rund bane med så  hög musikk och  sen det hadde regnet var det paraplyer over alt och  masse styr så  jag var obs på  at han kunne reagere men nei han var jätte kul och  lungn

så  jag får bare trene vidre och  gjöre det better neste gang.

jag har blitt trenat av trener och  han sa at jag skulle inte tappe formen på  honom nu de andre flög men hadde ingen form men vi  var mange påmelte og det var 2 is som jag tycker så  jätte snygge ut de var riden i  midels tölt och  i  en snygg form det ser så  mycke better ut

Maja
0

Kul! Vilken gren var det? Vad fick du för slutpoäng? :)

may-britt
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

noen som kan väre snell och  fortelle meg om jag kan ride på islands stang eller annet is bett i  c klasse åpen klasse??????

Killen
0

Ja det får du, men du får inte ha aachennosgrimma till!

kissmekate.blogg.se

Emmsann
0

Mycket fin!

//Emma

may-britt
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hej

takk

Zabbio
0

Har du någon bild på när han rusar och tappar formen? (från träning eller nåt kanske) skulle vara kul att jämföra och se vad du menar :)

Han har fått lite mer muskler sen sist jag såg honom :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

may-britt
0

ja jag har kort på  honom skal finne det frem i morgen