bär svansen snett=ont i ryggen
Idag när jag red så märkte jag att håjt bär svansen åt vänster… Sen efter ridturen när jag tryckte runt ryggen mot länden så sänkte han ryggen när jag tryckte..
Vad kan jag göra? Ska testa att byta sadel men kann smärtan då försvinna eller är det bara att åka till veterinären som kan hjälpa?
Filmen är från i tisdags och då tycker jag inte att han håller svansen snett eller?
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skulle låta han vila några dagar, han kan ju gått omkull i hagen eller liknanade och typ sträckt sig eller nåt, så jag skulle iaf ge det några dagar och se om det blev bättre, om inte är det nog kotknäckare, massör eller nåt sånt du ska ta ut.
Min häst bär alltid svansen åt höger, är genomkollad på klinik men de hittar inte minsta snedhet… Så vi vet inte varför han gör det.
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#1 finns det typ någon sida där man kan kolla efter massör och sånt?
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

#3 här är en som finns i göteborgsområdet LÄNK
TACK :D