Stallplats sökes i Jönköping
Söker stallplats till min 1-åriga nordsvenska brukshäst. Han är på hingstebte nu och ska kastreras i september. I början av oktober planerar jag att ta hem honom. Då är han 1,5 år gammal. Han är snäll och välhanterad. Jag har vant honom vid linor och snart svängel, tanken är att köra in honom först och sen ska han ridas in. Prioriterar lång daglig utevistelse och gärna någon unghäst han kan busa med i hagen. Annars spelar det ingen roll om det är lösdrift, box eller spilta.
Jag är 28 år och fast anställd inom Landstinget. Ser helst att stallet finns inom max 30 minuters resväg från Jönköping. Är bilburen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Du har säkert hittat stallplats men hör av mig ändå .. Fr.o.m. Den 1 maj hyr jag en gård med super fräscht stall med 8 boxar.. Ligger 15 min från jkpg MIT bottnaryd.. Jätte fina hagar, bra ridvägar och belyst ridbana.. Mycket ute vistelse kommer va viktigt … Ibn och utsläpp sköter jag .. Hö, spån och kraft står jag för .. Hade tänkt mig 2000 i mån. Måste ses!!!!! Mvh Sofie sofiebergholst84@hotmail.com
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jajamen, hittade det perfekta stallet. Men ditt låter helt underbart också! Lycka till!
Häls
Anna