Goofybrodyr/schabrak
Eftersom min häst heter Guffi och det betyder Långben på isländska så har jag fått idén om att jag vill ha en schabrak med Långben på, bara Långeben! Har hittills bara hittat med Musse och Kalle, men vill bara ha Långben. Så är det någon som har ett sådan eller vet var man kan hitta ett?
Eller finns det möjligtvis något företag som kan brodera Långben på ett schabrak? Eller finns det färdiga, sånna som man sitta på kläderna när man var liten och det blivit ett hål? :p
det går säkert att beställa av nån häst affär!
Mvh/Ellen<3
De brukar bara ha text vad jag vet.
Härlig idé! :)
När jag lämnade in mitt tävlingstäcke på brodyr såg jag en hel del saker som han hade gjort och där fanns det en hel del bilder också! :) Så hör med broderifirmorna i området.
Huruvida det är tillåtet att ta vilken bild som helst vet jag inte, men det vet nog dem! :)
#3 Därför jag tänkte om man kunde hitta en tygmärke som man kan sy fast själv, för de får man ju sy på allt möjligt :)
#4 - Jaa, det borde ju gå! Hm, ring runt till sybutiker i området. Annars kanske det går att googla och beställa hem någonstans. :)
Har rätt så dålig koll på sy-saker då jag knappt kan sy på en knapp på en jacka. :P
#5 Jag har sökt och sökt hela kvällen, men hittade bara på Ebay, men tänkte jag skulle kolla tygaffärer här omkring och se vad de har. Det kanske har ett vanligt typ bara som man kan använda :)