Hästfärger på bild, FORT!
Kan någon skicka in bilder på följande färger;
_Avblekbar skimmel
Svartskimmel
Rödskimmel
Svettfux
Brun
Rapp
Fux
Svettfux
Albino
_Håller på med ett forskningsarbete. Bilderna ska vara klara, ljusa och skarpa - kommer inte att använda några dåliga / mörka / oskarpa bilder. Alla bilder ska vara lika stora som bilden som jag bifogar. ALLA! Behöver också bilder på följande raser;
Shetlandsponny Haflinger Falabella
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vad är det du ska ha dem till?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Det står i texten. Jag håller på med ett forskningsarbete i skolan där jag ska göra en presentation av vårens jobb i Microsoft Powerpoint.
Jag lägger in en bild på hur den Svenska Ridponny-sidan ser ut. På bilden är det min riktiga ponny, Coca Cola. Har fotat bilden själv, därav texten CECILIA EKLUND.
www.frihetenskaniner.se
Det stog bara "forskningsarbete", står ju inte om du tex tänkt använda bilderna ute på internet, eller bara till nån presentation på nån planch i skolan eller liknande, om du förstår vad jag menar? :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ja, i och försig. Har lite bråttom, slutar nu & ska fortsätta imorgon.
www.frihetenskaniner.se
Jag har förvisso en rödskimmelshettis, men ärligt talat - jag är en envis tjurig tant, för jag anser att man själv ska leta reda på det material man vill ha till sina skolarbeten, man ska inte be andra göra det! ;)
#5 Hur ska hon leta då?

#5 Jag håller med. Google bildsök är tex ett bra ställe att börja leta på.
Tror hon menar att om man har någon bild på sin häst med den färgen som hon kan få låna, inte att vi andra ska sitta och leta åt henne. Då får hon ju godkännande för att låna bilden på en gång också :)
- Mvh Emma

Jag vill inte kopiera bilder från google utan tillåtelse.
www.frihetenskaniner.se
har även kort på en mörkfux (svettfux) shettis… äh… det var ingem bra…

Menade självklart cremello och inte albino, hade som sagt bråttom. Nu är jag klar med forskningsarbetet och jag kunde inte använda NÅGON av bilderna eftersom att bilderna behövde vara lika stora som min exempelbild (läs nogrannt i meddelande nummer noll!).
www.frihetenskaniner.se

#16 van att få allt serverat på silverfat, eller?!
Många var snäll och gav dig bilder att använda, inte så svårt att redigera dom mindre.